Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:40:35 GMT

ساقط کردن پهباد آمریکایی جشن ملی می خواست نه برجام

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۰۴۹

ساقط کردن پهباد آمریکایی جشن ملی می خواست نه برجام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای حمله تروریستی اهواز در حسینیه ثارالله این شهر اظهار کرد: ۳۱ شهریور یک حادثه نیست چون حادثه به صورت اتفاقی رخ می‌دهد ولی برای ۳۱ شهریور برنامه‌ریزی‌شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت حادثه نیست چون شهید اول فکر و بعد از انتخاب می‌کند، افزود: تروریست‌ها برای حمله در رژه ۳۱ شهریور اهواز برنامه‌ریزی نوشتند و شهدا هم می‌دانستند که کجا می‌روند و هیچ چیز اتفاقی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: در حمله تروریستی ۳۱ شهریور شهدای ۸ و ۹ ساله نیز تقدیم شد، یعنی کودکان کم سن و سال نیز شهید محسوب می‌شوند چون روضه قاسم (ع) گوش داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب همچنین با اشاره به اینکه ایران با ساقط کردن پهباد آمریکایی چشم این کشور را زده است، یادآور شد: به جای اعلام جشن در زمینه برجام بهتر است که برای این پهباد جشن ملی اعلام کرد؛ اگر آمریکا عکس فرد ایستاده در حال سیگار کشیدن را با وضوح دارد پس چرا این پهبادها به کشور ایران فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای تروریستی ۳۱ شهریور اهواز قدرت بسیاری به جمهوری اسلامی عطا و توطئه‌های بسیاری را خنثی کرده است، عنوان کرد: نقش‌آفرینی موساد، سیستم جاسوسی انگلیسی و سازمان‌های دیگر پشت این عملیات‌های تروریستی پیدا است.

رئیس قرارگاه عمار یادآور شد: حرکتی که برای تحکم ظهور شده هرچه بیشتر موردحمله دشمنان قرار بگیرد، نتیجه عکس می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب با طرح این سؤال که افراد با حذف خط شهدا چگونه می‌توانند برای ظهور امام زمان خویش دعا کنند، گفت: برداشتن نام شهدا از تابلوی خیابان‌ها با چه اهدافی انجام می‌شود، افراد خطاکار در این زمینه راه خود را گم کرده و معلوم نیست در چه مسیری حرکت می‌کنند.

وی تأکید کرد: قطعاً مادران شهدای تروریستی ۳۱ شهریور به مادر حضرت قاسم (ع) اقتدا و از ایشان الگو می‌گیرند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به توجه ویژه امام حسین (ع) به اقامه نماز در قیام عاشورا اضافه کرد: آنچه دشمن درک کرده این هست که ایران به کانون تربیت نیروهای حسینی تبدیل شده و برای همین تلاش خود را برای برام زدن آن به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب با اشاره به اینکه برخی افراد شهرکی با ویلاهای ۴۰۰ میلیارد تومانی در تهران ساخته‌اند، گفت: این افراد از کوچک‌ترین خط‌ونشان دشمنان هراس دارند چون آمریکا باعث تغییر نگاه و فرهنگ آنها شده است.

کد خبر 4723492

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدي طائب قرارگاه عمار حادثه تروریستی اهواز اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم

مقابله دو پهپاد روسی و اوکراینی در آسمان که به پیروزی پهپاد روسی خاتمه شد را ببینید. منبع: همشهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند