Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی، گفت: حمله پهبادی یمنی ها به عربستان قدرت پوشالی آمریکا را به دنیا نشان داد و به همگان فهماند که آمریکا نمی تواند از هیچ کشوری حمایت کند پس نباید به وعده های توخالی آمریکا اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام « رئیسی » در خطبه های نماز جمعه امروز (۲۹ شهریور) در رودبار جنوب، گفت: در سخنان آمریکایی ها در خصوص مذاکرات مجدد، ترفند هایی نهفته است و آنها قصد دارند که خواسته های خود را به ما تحمیل کنند و این امر هیچ سودی برای مردم ايران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت رودبار جنوب، افزود: حمله پهبادی یمنی ها به عربستان قدرت پوشالی آمریکا را به دنیا نشان داد و به همگان فهماند که آمریکا نمی تواند از هیچ کشوری حمایت کند پس نباید به وعده های توخالی آمریکا اعتماد کرد.
وی، بیان داشت: متفکران باید برای رفع مشکلات اقتصادی آستین همت را بالا زده و تلاش کنند تا این مشکلات در کشور حل شود. 
حجت الاسلام رئیسی، یاد آور شد: (۳۰شهریور)، روز صلح نام گذاری شده است و امیدواریم ان شاءالله روزی فرا رسد که در جهان جنگی نباشد و همه در صلح و آرامش زندگی کنند. 
خطیب موقت جمعه، خاطرنشان کرد: وهابیت قصد دارد فرهنگ اهل بیت علیهم السلام را خدشه دار کنند و بارها حرم اهل بیت علیهم السلام از سوی آنها را تخریب شده است اما مردم با بصیرت خود نباید به آنها فرصت اینچنینی دیگری دهند.
وی، تصریح کرد: چنانچه انسان همواره خود را در محضر خدا دید روز به روز مسیر حق را بهتر پیدا کرده و از ارتکاب گناه دوری می کند.
حجت الاسلام رئیسی، افزود: انسان در هر پست و مقامی نباید دچار کبر و غرور شده و خود را برتر از دیگران تلقی کند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی اردبیل اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم کانون های مساجد فعالیت های مسجدی محرم خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید