Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@05:22:16 GMT

ايجاد تمايز موثر هميشه راهگشاست

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۵۹۵

ايجاد تمايز موثر هميشه راهگشاست

خبرگزاری آریا- مشاور منابع انسانی در حوزه کسب و کار گفت: ایجاد تمایز موثر همیشه و همه جا راهگشاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، «محمدرضا ترابیان» با موضوع بررسی روش های خلاقانه ارتباط با مشتری افزود: ایجاد تمایز با نوآوری و خلاقیت ایجاد می شود.
وی اظهارداشت: واقع مطلب اینکه در عصر انفجار اطلاعات دیگر با قیمت، کیفیت، زمان تحویل و غیره نمی توان مشتری ها را به سمت خود کشید چون این موارد و مسائل برای کسب و کارها عادی شده فقط خلاقیت و تمایز موثر می تواند گرایش مشتری را به سمت کالا و خدمات بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور منابع انسانی در حوزه کسب و کار گفت: مشارکت مستمر مشتری با کسب و کار یکی از تمایزهای بی نظیری که صاحبان کسب و کارها می توانند روی این گزینه تاکید بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه افزود: همه باید باور کنند که اهرم قیمت، کیفیت، زمان و مواردی از این دست دیگر در عصر انفجار اطلاعات کار ساز نیست.
ترابیان اظهارداشت: یک صاحب کسب و کار به عنوان یک فرد متعهد باید تمامی عوامل و پارامترهای کسب و کار خود را متعهدانه پیگیری کند.
وی گفت: صاحبان کسب و کار مشتریان را ولی نعمتان خود بدانند و با روی گشاد و احترام با آنان رفتار کنند.
مشاور منابع انسانی در حوزه کسب و کار افزود: رضایت مشتری را باید رضایت خود دانست.
وی اظهارداشت: همه تلاش سازمان ها و صاحبان کسب و کار باید درجهت جلب وفاداری و حفظ مشتریان باشد.
ترابیان گفت: کسب مهارت در برقراری ارتباط موثر با مشتریان می تواند باعث ایجاد موفقیت در توسعه کسب و کار ها شود.
وی افزود: مشتری ها فقط محصول نمی خواهند بلکه هم محصول، هم آموزش و هم رفتار خوب می خواهند.
مشاور منابع انسانی در حوزه کسب و کار ضمن اشاره به اینکه حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی خیلی ارزان تر از جذب مشتریان جدید است، اظهارداشت: امروزه داشتن یک رابطه قوی و موثر با مشتریان و سعی در به دست آوردن رضایت هر چه بیشتر آنان رمز موفقیت در کار و کسب محسوب می شود.
وی در ادامه یادآورشد: مطالعات نشان می دهد درصورتی که مشتریان از سازمانی رضایت داشته باشند به مشتری تکرارشوند برای سازمان تبدیل می شوند.
«مجید برقی» کارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری نیز در برنامه رویش گفت: این روز ها تمامی کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند که برای اینکه در بازار حضور داشته و بتوانند رقابت کنند باید متمایز باشند.
وی افزود: مشتری ها هم به اندازه کافی گزینه دارند و ترجیح می دهند که این حق انتخاب خود را برای ارزشمندترین و جذاب ترین گزینه خرج کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، این کارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری یادآورشد: صاحبان کسب و کار برای ادامه حیات و موفقیت در شغل و حرفه خود باید به سمت بهره گیری هرچه بیشتر از روش های خلاقانه ارتباط با مشتری گام بردارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمایز موثر راهگشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد