Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ یوسف اختری، فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار، روزگذشته، ۲۸ شهریورماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۷۰ برنامه توسط سپاه شهرستان در بیله‌سوار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری یادواره شهدای بیله‌سوار، خاطره‌گویی رزمندگان و برپایی محافل انس با قرآن از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار از اعزام اکیپ پزشکی و خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم در سطح شهرستان خبر داد و گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه نیز در این هفته انجام می‌شود.

اختری افزود: برگزاری میز خدمت، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، نمایش فیلم با محوریت دفاع مقدس و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی نیز برای این هفته برنامه‌ریزی شده است.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور دلاورمردی و رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره ببریم و تلاش کنیم تا در راستای الگوسازی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در بین جوانان گام برداریم.

فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار با اشاره به تلاش دشمنان در نفوذ در کشور و ایجاد تزلزل در پایه‌های نظام افزود: ملت ما همواره هوشیار بوده و با تکیه بر نیروی ایمان و خودباوری و تبعیت از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری اجازه نمی‌دهند تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل اجتماعی ملت هوشیار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است