Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:07:18 GMT

کریمی به نیمه نهایی رسید، محبی باخت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۹۰۰

کریمی به نیمه نهایی رسید، محبی باخت

«علیرضا کریمی» ملی‌پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف «گئورگی روبایف» روسی الاصل و دارنده مدال نقره جوانان جهان از مولداوی رفت. سه دقیقه نخست این کشتی با برتری یک بر صفر حریف مولداوی در جریان بود اما کریمی در سه دقیقه دوم توانست با نتیجه ۱۲ بر یک پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برد کریمی سومین ملی‌پوش ایرانی است که گام در مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌ها می‌گذارد.

وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ «لیوبومیر ساگالیوک» از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریمی در این مرحله به مصاف «علیخان جبرائیل‌اف» از روسیه می‌رود.

اما در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که وزنی المپیکی به شمار می‌رود «یدالله محبی»  محبی در یک‌چهارم نهایی مقابل «الکساندر خوتسیانیوسکی» دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و از صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند. ملی‌پوش ایرانی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

پیش از کریمی یونس امامی با برتری برابر آزادکار ژاپنی به  نیمه نهایی وزن ۷۰ کیلوگرمی رسیده بود. وزن ۷۰ و ۹۲ غیرالمپیکی به شمار می‌رود.

صبح امروز همچنین «رضا افضلی» با باخت برابر حریف کوبایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ کشتی آزاد جهان در شهر «نورسلطان» پایتخت قزاقستان در جریان است و ملی پوشان ایران تنها یک سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کرده است. «رضا اطری» ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم صبح امروز موفق به کسب سهمیه شد.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی نورسلطان نظربايف یدالله محبی علیرضا کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی