Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید تحت‌تأثیر روحیه هجومی ناپولی قرار گرفته است. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل‌ماتینو» چاپ ناپل با اشاره به برتری 2 بر صفر خانگی سه‌شنبه شب شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل لیورپول در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: تحت‌تأثیر روحیه هجومی ناپولی قرار گرفتم و این چیزی است که من از بازیکنانم در تیم ملی ایتالیا می‌خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا وقتی ترکیب ناپولی برای تقابل با لیورپول را دیدم، با خودم فکر کردم که کارلتو ممکن است با مهاجمانی که در زمین دارد، به مشکل بخورد اما اینطور نشد و ناپولی با شایستگی به پیروزی رسید. آن دیدار، جنگ شجاعت بود که کارلتو در آن پیروز شد.

آنچلوتی: مقابل لیورپول خوب عمل کردیم/ به کلوپ گفتم نگران نباش، قهرمانان خواهی شد

وی همچنین در تمجید از مهاجم ایتالیایی ناپولی اظهار داشت: اینسینیه همیشه در تیم ملی ایتالیا خوب کار می‌کند اما در ناپولی هم بازیکن تأثیرگذاری است. از دید من لورنزو مناسب بازی در پست بال چپ است. او بازیکنی هجومی است و باید سعی کند کمتر در کارهای دفاعی شرکت کند که انرژی‌اش را هدر ندهد.

سرمربی آتزوری همچنین در خصوص مدافع 26 ساله آبی‌پوشان ناپل خاطرنشان کرد: من دی‌لورنزو را می‌شناسم و شانسی او را به اردوی سال گذشته تیم ملی ایتالیا دعوت نکردم. نیازی به دیدن بازی دی‌لورنزو هم ندارم که به ارزش‌های او واقف هستم. جیووانی بازیکن باکیفیتی است، او جوان است و نیاز به کسب تجربه دارد، اما به نظرم او آینده تیم ملی فوتبال ایتالیاست.

مانچو در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دروازه‌بان 22 ساله ناپولی یادآور شد: اگر الکس مِرِت به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شده، به خاطر پختگی و کیفیت بازی‌اش است. بازی‌های اینچنینی در لیگ قهرمانان اروپا هم به الکس کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر رشد کند. مِرِت می‌توانست چند ماه زودتر به اردوی آتزوری بیاید، اما ترجیح دادیم او در اختیار تیم زیر 21 ساله‌های ایتالیا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی بوفون از بازی‌های رده ملی بازنشسته شد، احساس کردیم که این پست خالی شده اما در عوض حالا می‌بینیم که در این پست به اندازه کافی گزینه داریم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم ملی فوتبال ایتالیا ناپولی روبرتو مانچینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم ملی فوتبال ایتالیا ناپولی روبرتو مانچینی لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم ملی فوتبال ایتالیا ناپولی روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه

تیم آبیدر سنندج در این رقابت‌ها در ورزشگاه استقلال این شهرموفق شد در یک بازی برتر برابر نماینده گیلان به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند.

برای آبیدر در این بازی «حامد رضایی» دقیقه ۵۰ و پدرام همیلی دقیقه ۹۱ گلزنی کردند.

شاگردان رضا مجیدی در هفته دهم میهمان تیم صالحین تهران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه