Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:24:34 GMT

توسعه شهرستان گناوه شتاب بیشتری بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۵۷۱

توسعه شهرستان گناوه شتاب بیشتری بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی آشناگر در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین برانگیز ملت شریف ایران در برابر توطئه‌های دشمنان در طول چهار دهه که از عمر پربرکت نظام اسلامی می گذرد تنها راه نجات کشور را تکیه به مردم و جوانان جدی گرفتن ظرفیت های داخلی معرفی فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت گناوه افزود: امروزه عده‌ای دانسته یا ندانسته سخن از طرح مجدد مذاکره می زنند و نگاهشان به دست های بیگانگان است که پیرامون طرح مجدد مذاکره از سوی دولت آمریکا نیز رهبری فرمودند هدف آنها تامین خواسته های خود با اعمال فشار بر ایران است.

وی گفت: رهبری تاکید فرمودند سیاست فشار حداکثری در برابر ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی  ایران معتتقدند با آمریکا به هیچ وجه مذاکره نخواهد شد.

حجت الاسلام آشناگر بیان کرد: در دیدار با موکب داران اربعین در کشور عراق نیز رهبر معظم انقلاب فرمودند دنیا که امروز دچار ظلم و ستم شده است به شدت نیازمند آزادگی حسینی است.

امام جمعه موقت گناوه گفت: منطق امام حسین (ع) منطق دفاع از حق و ایستادگی در برابر ظلم و طغیان است و امروز جامعه ای می تواند در عالم عزتمند و سربلند باشد که این منطق در آن جامعه باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد همه شهدا و ایثارگران و امام راحل  یادآور شد: در طول ۸ سال دفاع مقدس آنچه باعث شد تا حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیافتد مقاومت و ایستادگی همراه با عزت بود.

حجت الاسلام آشناگر بیان کرد: در حالی که همه دشمنان بر علیه کشورمان برای مقابله با اسلام و نظام اسلامی متحد شده بودند اما روحیه ایثار،فداکاری، مقاومت،جهاد و روحیه انقلابی همه این نقشه‌ها را با شکست روبرو کرد.

وی ادامه داد: جوانان این مرزوبوم در طول ۸ سال لبیک گوی ندای رهبر و امام خود شده و توانستند  با مقاومت به پیروزی برسند و امروز نیز آنچه باعث عزتمندی انقلاب است روحیه مقاومت است.

وی گفت: روحیه مقاومت امروز در سایر کشورها نیز گسترش یافته است و ثمره آن در کشورهایی مانند یمن لبنان، عراق، سوریه و سایر کشورها قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به تکریم و معارفه فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش های فرماندار پیشین و آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید گفت: شهرستان  گناوه دارای ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف است و خواسته همه مردم ولایتمدار و متدین شهرستان گناوه این است که با همراهی همه ادارات، سازمان ها و نهادها دست در دست هم کارهای  و برنامه های بیشتری در گناوه انجام گیرد.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: توجه بیشتر به اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش که از تاکیدات مقام معظم رهبری است در سال تحصیلی جدید انجام شود و در کنار علم آموزی توجه بیشتری به تزکیه و پرورش روح و افزایش معنویات دانش آموزان در مدارس شود.

وی افزود: با لطف الهی در شهرستان گناوه مدیریت خوب و مربیان و معلمان پرورشی در کنار مشاوران مذهبی در کنار آموزش به مسائل معنوی به خوبی عمل می کنند و امید است این آموزش ها باز هم افزایش یابد.

وی با تاکید بر کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال جدید تحصیلی اظهار داشت: همه کسانی که در توان دارند به این دانش آموزان کمک کنند و اینگونه نباشد که دانش آموزی به دلیل نداشتن امکانان اولیه از ادامه تحصیل بازبماند.

کد خبر 4723634

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد

به گزارش اتاق خبر به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن،این بانک در راستای ایفای بهینه تکالیف محوله در حوزه مسکن کارگری و با استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن، اقدامات خود را در این حوزه توسعه می‌دهد.

 

بر اساس این گزارش، اقدامات بانک رفاه کارگران در این حوزه از طریق برگزاری جلسات مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در چارچوب طرح مذکور، شتاب گرفته و درخواست‌های واصله به قید فوریت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید، حداکثر همکاری و مساعدت از سوی این بانک در چارچوب ضوابط ومقررات ابلاغی نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های ذیربط درخصوص پذیرش درخواست‌های مرتبط با مسکن کارگران به صورت انفرادی، تعاونی‌های کارگری، کارفرمایان متقاضی بابت جامعه هدف یاد شده و به تبع آن پیمانکاران واجد شرایط حوزه ساخت مسکن کارگری صورت پذیرفته و بر حسن اجرای آن نظارت کافی و مستمر می‌شود.

شایان ذکر است، دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طی سخنانی در سی و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه با قدردانی از آمادگی بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از ساخت مسکن کارگری، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با نیت خیر و اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران، شاهد رفع دغدغه مسکن کارگران باشیم.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: مدیرعامل این بانک به من نوید دادند که در حوزه مسکن کارگری آماده توسعه اقدامات از طریق افزایش تسهیلات مربوطه هستند. بنده از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم از این طریق بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.

 

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد