Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی آقازادگی جایی ندارد گفت: اگر چهار فرهنگ مجاهدت، مقاومت، ایستادگی و مراقبت را رعایت کنیم انقلاب اسلامی پیروز بوده و به راه خود ادامه می‌دهد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس با بیان اینکه لازمه رسیدن به پیروزی در مقابل دشمن رعایت چهار اصل است اظهار داشت: مجاهدت، مقاومت، استقامت و مراقبت چهار قاعده‌ای هستند که با رعایت آن‌ها می‌توان این انقلاب را به سمت تعالی و پیشرفت پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خداوند وعده داده هر کس مجاهدتش برای خدا باشد او را یاری کند، امروز اگر مسئولان در راه خدا مجاهدت داشته باشند پیروز هستند اما اگر خدای‌نکرده تنبلی و سستی داشته باشند با شکست در امور مختلف زندگی روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه حدود 600 آیه در ارتباط با مجاهدت در قرآن کریم آمده است، گفت: خداوند هر جایی می‌خواهد برنده‌های عالم هستی را معرفی کند با کلمه «مجاهدت» او را معرفی می‌کند.

استاد حوزه  و دانشگاه با تأکید بر اینکه تفریح مسئول در نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است تصریح کرد: نقطه مقابل مقاومت تسلیم است، آن‌هایی که فکر می‌کنند در مقابل آمریکا کمر خم‌کنیم مشکل ما برطرف می‌شود به بیراهه رفته‌اند؛ چرا باید فکر کنیم تسلیم در مقابل دشمن عاملی برای برطرف کردن مشکلات است.

نماینده دادستان: استفاده از آقازاده و فرزندان مسئولان برای تضییع حقوق مردمماموستا عنایتی: برخی مسئولان و آقازاده‌ها در کردستان مشغول رانت، فساد و تبعیض هستنددستور قاطع امام علی (ع) برای مقابله با آقازاده‌ها

وی ابراز کرد: اگر امروز هم مردم ما مقاومت کرده و جنس خارجی مصرف نکنند و از کالای ایرانی استفاده کنند پیروزی قطعی است، ما اگر فرهنگ مقاومت داشته باشیم در همه جنگ‌ها علیه دشمن پیروز می‌شویم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر عزت، امنیت و موفقیت داریم به دلیل وجود سایه ولایت است و اگر در جایی با شکست روبه‌رو شدیم به دلیل پیروی نکردن از ولایت بوده است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است