Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طائب گفت: حمله تروریستی ۳۱ شهریور یک حادثه نبود، بلکه یک طرح توطئه از قبل پیش‌بینی شده از سوی دشمن بود که به برکت خون ۲۳ شهید این رژه، این توطئه خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب؛ صبح امروز نخستین یادواره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار،  فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان،  استاندار خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان، مسوولان استانی، خانواده شهدا و جانبازان و مردم شهید پرور اهواز در حسینه ثارالله(ع) اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی طائب با اشاره به بیان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه قرن حاضر قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، اظهار کرد: شهادت حادثه نیست، شهادت یک تفکر است، شهید شاهد است و با فکر این راه را انتخاب می‌کند.

وی ادامه داد: حمله تروریستی ۳۱ شهریور یک حادثه نبود، بلکه یک طرح توطئه از قبل پیش‌بینی شده از سوی دشمن بود که به برکت خون ۲۳ شهید این رژه، این توطئه خنثی شد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به آثار واقعه کربلا و حفظ اسلام به برکت خون شهیدان این واقعه، گفت: اثر خون  شهیدان جنگ تحمیلی تنها آزادی شهر از دست دشمن نبود، بلکه تا همین امروز و آینده ایران اسلامی ثمره خون شهیدان نمودار خواهد شد.
طائب با اشاره به اقدام برخی از شهرداری‌ها در حذف نام شهید از خیابان‌ها و میدان‌ها، عنوان کرد: اگر برکت خون شهیدان نبود، ما اینچنین نیرومندانه جلو نمی‌رفتیم.

وی افزود: این قدرت نظامی که ایران اسلامی امروز به دست آورده و پهباد آمریکایی را خنثی می‌کند و اینکه توطئه دشمن در رژه ۳۱شهریورخنثی می‌شود، همه ثمره خون همان شهیدان دفاع مقدس است.

طائب عنوان کرد: ایران اسلامی کانون تربیت نیرو برای سپاه امام زمان شده و دشمن به این مساله پی برده است و تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا به هر حیله‌ای در این تربیت نیرو نفوذ کند و انگیزه‌ها را تغییر دهد، همانطور که امروز در بین برخی از مسوولان ثروت اندوزی، حقوق های نجومی و ویلاهای میلیاردی و پنهان، تغییر انگیزه‌ها دیده می‌شود.

وی در بیان ویژگی سربازان حضرت بقیه‌الله(عج) گفت: امام زمان نیروهای زبده‌ای می‌خواهد تا بتواند جلوی گلوله دشمن بایستد و فدایی امام زمان خود شود، درست مانند شهدای حمله تروریستی رژه ۳۱ شهریور، شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی که فدایی امام زمان بودند.

به گزارش رهیاب، در پایان این مراسم ضمن مرثیه سرایی مداح اهل بیت و قرائت پیام تجلیل فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خانواده‌های شهدای حمله تروریستی رژه ۳۱ شهریور و جانبازان این حمله تجلیل شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن

خبرگزاری رسمی یمن سبأ، امروز دوشنبه جزئیاتی از خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات آنها منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی در یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) گفت که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن جاسوسهایی را که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این مزدوران از طریق افسران و اعضای یک نهاد اطلاعاتی موسوم به نیروی ۴۰۰ (قوة ۴۰۰) به خدمت گرفته شده و تحت فرمان یک فرد تحت تعقیب به نام عمار عفاش بودند. ماموریت این جاسوسان جمع آوری اطلاعات و رصد سایت‌های نظامی وابسته به نیروهای مسلح یمن در سواحل غربی کشور به نفع دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گفته این منبع آگاه، این جاسوس‌ها پس از دستگیری اعتراف کردند که اطلاعات لازم درباره مکان‌های شلیک موشک‌ها و پهپادهای یمن علیه مواضع صهیونیست‌ها و محل قایق‌های نیروهای مسلح را در اختیار دشمن آمریکایی - اسرائیلی قرار می‌دادند. این افراد مختصات مکان‌های مذکور را به اپراتورهای خود در نیروی ۴۰۰ می‌فرستادند تا این مکان‌ها توسط هواپیماهای دشمن آمریکایی و انگلیسی هدف قرار گیرند.

بر اساس اعترافات این جاسوسان، ماموریت دیگر آنها انجام کارهای خرابکارانه‌ای چون تخریب و سوزاندن خودروها و تجهیزات نیروهای مسلح و امنیتی و ترور نیروهای مسلح با هدف منحرف کردن آنها از اهداف تعیین شده و ضربه زدن به جبهه داخلی و بی ثبات کردن جامعه یمنی بود.

بر اساس این گزارش، تصاویری از اعترافات افراد بازداشت شده ساعت ۳ عصر امروز به وقت صنعاء (۳.۳۰ ایران) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری سبأ روز گذشته با انتشار پیش‌خبری در این خصوص اعلام کرده بود که جزئیات این خنثی‌سازی عملیات آمریکا و اسرائیل در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان