Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در یادواره سرلشکر شهید محمد علی گنجی زاده دربیت الحسین (ع) شهر زواره اظهار داشت: جمع شدن ما در این یادواره فرصتی است برای بستن میثاق با شهدایی که ارزشمندترین سرمایه وجودیشان را تقدیم اسلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: کار رزمندگان ما عاشورایی بود و به دلیل آنکه به امام حسین (ع) اقتدا کرده بودند، توانستند در برابر دشمنان دین خدا پیروز شوند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید گنجی زاده از دانشجویان نخبه دانشگاه تهران و اهل علم بود و واقعا به مرحله‌ای رسیده بود که از مرگ نمی‌ترسید و برای حضور در شرایط سخت مشکلی نداشت.

او ابراز داشت: مسیری که ما در آن حرکت کرده ایم مسیر بعثتی است که حضرت رسول اکرم (ص) آن را ترسیم کرده بود و شهیدان ما آن را تداوم بخشیدند.

سرلشکر ایزدی بیان داشت: شهید گنجی زاده علاوه بر اینکه در دفاع مقدس فعالیت داشت در مجاهدت‌های فرهنگی هم فعال بود و در آموزش رزمندگان پرتلاش ظاهر می‌شد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی امروز شهادت طلبی را الگوی خود قرار داده اند، افزود: تمام این موارد برگرفته از خصلت‌های شهدای دوران دفاع مقدس بوده است.

او تصریح کرد: سردار گنجی زاده اگر الان حضور داشت از امید‌های بزرگ این کشور بود، اما عشق به شهادت وی را در راهی قرار داد که زودتر به وصال معبود خود برسد.

سرلشکر ایزدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که نباید در برابر دشمنان سرخم کنیم، افزود: تداوم راه شهیدان در اطاعت از رهبر انقلاب و ولایت فقیه است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید گنجی زاده در ابعاد بزرگ نبرد می‌کرد و در شهر پاوه و برای تنویر افکار عمومی بسیار تلاش می‌کرد.

او تصریح کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت و تحقق نظام اسلامی نتیجه خون شهدای دفاع مقدس است که تا کنون نیز تداوم داشته است.

انتهای پیام/م

  برگزاری یادواره سرلشکر شهید محمد علی گنجی زاده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال