Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر به بیمه کردن جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی تاکید کرد و گفت: امروزه بزرگترین خیانت، خیانت کردن به دین و فطرت جوانان است و لذا بصیرت‌افزایی در مورد دین، انقلاب، ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی از وظایف معلمان و اساتید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج و اتمام حجت به طرفداران مذاکره با آمریکا پرداخت و تصریح کرد: با توجه به فضای سیاسی و اجتماعی شکل گرفته در خارج و بعضا داخل کشور و در اثر تبلیغات رسانه‌‏ای دشمن، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ابتدای درس خارج خود بیاناتی را مبتنی بر اصول متعالی نظام اسلامی و با نگاه دوراندیشانه، با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‏‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‏‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، ابعاد مذاکره در این شرایط را تبیین فرموده و تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‏‌های داخلی معرفی کردند.
امام جمعه ابهر با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‏‌ها، در فرمایشات رهبری انقلاب افزود: ایشان هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‏‌های خود و اثبات موفقیت راهبرد فشار حداکثری بر ایران می‌دانند.
وی ادامه داد: معظم‌له تاکید کردند، اگر دشمن توانست اثبات کند که فشار حداکثری علاج کار ایران و مؤثر بر روی ایران است، ایران و ملت عزیز ما دیگر روی آسایش را نخواهند دید، چون پشت سر همه سیاست‌های مستکبرانه آمریکا این سیاست قرار خواهد گرفت و از این به بعد، هر چیزی را که قلدرانه از جمهوری اسلامی مطالبه کنند، اگر به آنها «چَشم» گفتیم، مسئله تمام است اما اگر «نه» گفتیم دوباره فشار حداکثری آغاز خواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری برگرفته از فرهنگ قرآنی و عترت است، افزود: چنانچه قبلا نیز مقام معظم رهبری فرمودند: جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند با آمریکا تعامل کند زیرا امریکا پایبند به تعهدات خود نیست، با دولتی که معاهدات بین‌المللی را به راحتی و همانند آب خوردن، نقض می‌کند، نمی‌توان تعامل کرد، تجربه برجام، جواب آن کسانی است که بارها می‌گفتند چرا با امریکا، مذاکره و تعامل نمی‌کنید این سخن حضرت آقا نیز برگرفته از فرهنگ علوی در خطبه 73 نهج البلاغه است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان نماز جمعه ابهر تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جلال شیخ‌پور به مناسبت روز معلم با تبریک این روز به همه معلمان و اساتید فرهیخته گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز و حدود ۳۲۰۰ نفر دانشجو از خانواده ای تحت حمایت مشغول به تحصیل هستند که از زحمات وتلاش های همه معلمان و اساتید دانشگاهها جهت آموزش این عزیزان تشکر و قدردانی می شود.

وی با اشاره به این که جامعه فرهنگیان همیشه در کار های خیر و شرکت در پویش های احسان و نیکوکاری پیش قدم و بوده اند گفت: تعداد ۵هزار و ۱۴۰ نفر از معلمان در طرح اکرام و حمایت از ایتام فعالیت دارند

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از ۹ هزار و ۷۱۰ نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان اعلام کرد: معلمان لرستان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902668

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند