Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مهدلو با بیان اینکه پزشکان، قشر تحصیل‌کرده و آشنا به علم دنیا هستند و می‌دانند در همه جای دنیا انضباط مالی وجود دارد، گفت: پزشکانی که تا(۳۱ شهریور) ثبت کارتخوان خود در سامانه امور مالیاتی را انجام ندهند، متخلف‌اند و به مراجع قضایی معرفی میشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «بهروز مهدلو» در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه آخرین مهلت نصب و وصل سامانه های فروشگاهی پزشکان، پیراپزشکان، دام پزشکان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به سازمان امور مالیاتی
(15 شهریور) بوده است، گفت: تا این تاریخ در کشور 20درصد و در استان اصفهان 16درصد از پزشکان تمکین کردند و دستگاه های کارتخوان خود را به سایت سازمان امور مالیاتی معرفی کرده اند.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اینکه این مهلت آخرین با تا تاریخ (۳۱ شهریور) تمدید شد، افزود: این آمار در تاریخ (27 شهریور) در کل کشور به 22.5درصد و در استان اصفهان به 23.5درصد رسیده است که نشان از رشد چشمگیر در استان اصفهان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این قانون به کلیه پزشکان استان اصفهان از طریق ارسال نامه و تحویل حضوری آن و همچنین ارسال پیامک اطلاع رسانی شده است، اظهار داشت: با حضور یکی از نمایندگان مجلس در مطب تعدادی از پزشکان حضور پیدا کردیم و از کسانی که به این قانون تمکین کرده اند تقدیر شد و دیگر به پزشکان را به رعایت قانون دعوت شدند.

 

مهدلو با تاکید بر اینکه قانون گذار، قانون را تصویب کرده، مردم نیز درخواست اجرا دارند و ما نیز اجرا خواهیم کرد، افزود: پزشکان قشر تحصیل کرده و آشنا به علم دنیا هستند و می دانند در همه جای دنیا انضباط مالی وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که پزشکانی که تا (31 شهریور) به سامانه امور مالیاتی متصل شوند را جز متخلفان محسوب نکنیم، تصریح کرد:‌ پزشکانی که تا این تاریخ ثبت نام کارتخوان خود را به هر دلیلی در سامانه امور مالیاتی انجام نداده باشند، متخلف محسوب می شوند، مالیات واقعی آنها برآورد خواهد شد و در این محاسبه هزینه های آنها از درآمدها کسر نخواهد شد و به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه استفاده پزشکان از دستگاه کارتخوان دیگران، تخلف و جرم است، خاطرنشان ساخت: پزشکان موظفند فقط از دستگاه کارتخوان به نام خودشان و متصل به سامانه امور مالیاتی استفاده کنند و هرگونه عملی غیر از این تخلف حساب خواهد شد.

 

وی از مردم خواست هرگونه تخلف مالیاتی از پزشکان و سایر اصناف را را به سامانه تلفنی 1526 اطلاع دهند.

 

مهدلو با بیان اینکه پس از پزشکان و در شش ماهه دوم امسال 15 اتحادیه شامل 50 شغل ملزم به رعایت این قانون هستند، گفت: وکلا، مشاوران حقوقی و خانواده، دفاتر اسناد رسمی، مشاورین املاک و خودرو، تالارهای پذیرایی و هتل ها و... در اولویت های بعدی سازمان امور مالیاتی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های کارتخوان ملاک تعیین مالیات نیستند، بیان کرد: اظهارنامه های مالیاتی و دفاتر اسناد رسمی ملاک تعیین مالیات هستند و دستگاه کارتخوان فقط می تواند درآمد را نشان دهد. در این رابطه هرگونه خبری مبنی بر محاسبه مالیات بر اساس درصدی از مبلغ واریزی در کارتخوان کذب است.

 

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل اربعین حسینی ماه محرم نماز جمعه هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد کارتخوان پزشکان مشاغل پزشکی و کارتخوان مالیات پزشکان پزشکان فراری از کارتخوان دستگاه کارتخوان کارتخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

تین نیوز

از تاریخ اول خردادماه ۱۴۰۳ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک اقتصادی؛ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: "در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می کند."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین