Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:56:16 GMT

هفته دفاع مقدس۱۵۰ برنامه در دامغان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۴۱۲

هفته دفاع مقدس۱۵۰ برنامه در دامغان برگزار می‌شود

سرهنگ سعید تقی پور عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شعار محوری سی و نهمین سال گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است که با توجه به این شعار، ۱۵۰ برنامه این هفته در دامغان برگزار می شود. 
وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، احترام به جایگاه شهدا، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا برنامه های نخستین روز این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی پور گفت: در این هفته، ۲ کاروان فرهنگی با عنوان سپاه مقدس در مدارس و دانشگاه ها حضور پیدا کرده و به برگزاری برنامه های فرهنگی هنری خواهد پرداخت، همچنین با توجه به همزمانی این هفته با شروع مدارس، بیان خاطرات راویان دفاع مقدس در سطح مدارس شهرستان، در دستور کار قرار دارد. 
فرمانده سپاه دامغان اضافه کرد: ششم مهر با عنوان «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» نامگذاری شده که در این راستا، همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در محل مصلای امام خمینی (ره)  این شهر برگزار می شود. 
وی افزود: اجرای رژه موتوری، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و برپایی میز خدمت با همکاری بسیج ادارات نیز از دیگر برنامه های این هفته در دامغان است. 
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: برنامه های این هفته باید به خوبی بیانگر رشادت های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای عزیز در دفاع جانانه از خاک و ناموس ایران باشد.
در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
شهرستان دامغان ۶۳۳ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و اکنون ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج فعالند.

۹۸۵۶/۶۱۶۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز