Web Analytics Made Easy - Statcounter

قبل از آغاز دیدار نساجی و شاهین شهرداری بوشهر خانواده شهید بلباسی از سوی سپاه پاسداران، اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر تجلیل شدند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از قائمشهر، قبل از آغاز دیدار نساجی و شاهین شهرداری بوشهر خانواده شهید بلباسی از سوی سپاه پاسداران، اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم نساجی مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس در ابتدای دیدار نساجی مازندران و شاهین شهرداری بوشهر به مقام والای شهدای شهرستان قائمشهر ادای احترام‌کردند.

لیگ برتر فوتبال| پیروزی سایپا مقابل نساجی در دیداری که 7 گل داشتباز هم صندلی‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خالی ماندرضایی: اشتباهاتم در بازی با سایپا را جبران می‌کنم

از نکات قابل توجه این دیدار تشویق شدید مرتضی غلامعلی‌تبار مدافع مازندرانی و سابق تیم نساجی مازندران و بازیکن فعلی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود.

گفتنی است که دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران عصر جمعه 29 شهریور از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ف

R1018188/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم