Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:34:12 GMT

والورده: امسال هم به لئو مسی استراحت خواهم داد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۷۶۱

والورده: امسال هم به لئو مسی استراحت خواهم داد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد روند ناکامی های خارج از خانه تیمش پایان گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این فصل در خارج از خانه خود در لالیگا یک بار مغلوب بیلبائو شده و یک بار نیز مقابل اوساسونا به تساوی دست یافته است. والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل گرانادا ضمن تمجید از شرایط حریف مدعی شد آنها به دنبال تغییر این روند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار مقابل گرانادا: "ما در خارج از خانه نتایج خوبی نمی گیریم و در ادامه فصل این روند برای ما هزینه بر است. بارسلونا در دیداری که پامپلونا نیز پشت سر گذاشت نتوانستیم پیروز شود و ما می خواهیم این روند را تغییر دهیم. برای قهرمان شدن باید در دیدار چنین دیدارهایی به سه امتیاز دست یافت و ما نمی توانیم شکست بخوریم. ما مجبور به کسب پیروزی مقابل گرانا هستیم زیرا در دو دیدار قبلی خود برنده نشده ایم.

 

 

گرانادا فصل خوبی را آغاز می کند و بازیکنان جدید این تیم خطرناک هستند. سعی می کنند شما را تحت فشار قرار دهند  و روند حرکنی خوبی در زمین دارند که این نتیجه کار و تلاش خوب آنها است. گرانادا تیم است که به شما اجازه نمی دهد بازی خود را ارائه دهید و می خواهد در میدان ابتکار عمل را در دست گرفت و همیشه در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک حرکت استراتژیک است."

 

شرایط لیونل مسی: "او در دیدار مقابل دورتموند کمی مشکل داشت و ی تحرک بود، اما امیدوارم در دقایق و دیدارهای بعدی مسی بتواند برای ما موثر واقع شود. سال گذشته در برخی بازی ها به مسی مانند سایر بازیکنان استراحت دادم و امسال نیز قطعا همین اتفاق می افتد، زیرا با تعداد بازی های زیادی که داریم این امر اجتناب ناپذیر است."

 

عملکرد آنتوان گریزمان تا اینجای فصل: "او می تواند در پست های زیادی بازی کند. گریزمان هنگام دفاع به مرکز زمین می آید و در هنگام حمله کردن به عمق رفته و ضربه نهایی را می زند. امیدوارم  هماهنگی او با مسی و لوییس سوارز افزایش پیدا کند."

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم