Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:13:30 GMT

شهر خودرو در مشهد مغلوب فولاد خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۹۶۴

شهر خودرو در مشهد مغلوب فولاد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  در چهار چوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شهرخودرو و فولاد خوزستان جمعه شب در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دیدار هم رفتند.

تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای دربر نداشت، اما در دقایق اضافه نیمه دوم تیم فولاد موفق شد با گل لوسیانو پریرا مندس سه امتیاز بازی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوری این دیدار را کوپال ناظمی بر عهده داشت و محمد رضا ابوالفضلی همراه با حسن یوسفی او را در امر داوری کمک کردند.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال امید نیز با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار بعدی خود روز سوم مهر ماه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و تیم فولاد روز چهارم مهر ماه با تیم پیکان دیدار می‌کند.   انتهای پیام// ز.م   نتیجه دیدار تیم‌های شهر خودرو مشهد و فولاد خوزستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال