Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضایی روز جمعه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پل به صورت استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: با احداث این پل، ارتباط روستایی ویسی بهشهر شهرویی در بهبهان تسهیل خواهد شد و با بهره برداری از آن، مسیر فعلی به طول ۱۲ کیلیومتر کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این پل طی یک سال آینده به بهره برداری کامل برسد تا شاهد افزایش ظریب ایمنی تردد در مسیرهای روستایی بهبهان باشیم.

اهمیت پروژه های راهسازی بهبهان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان جاده های شهرستان بهبهان که یکی از مسیرهای ورودی و خروجی به استان است را بسیار با اهمیت خواند و گفت: به همین منظور دولت توجه ویژه ای به توسعه و ایمن سازی جاده ها در این شهرستان دارد.

 وی ادامه داد: در همین راستا طی ماه های اخیر عملیات اجرایی مسیرهای آغاجاری به بهبهان- زیدون- گچساران- منصوریه و کارخانه آسفالت آغاز شده است.

این عضو شورای برنامه ریزی استان تصریح کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته این پروژه ها هم اکنون از پیشرفت های فیزیکی قابل توجه ای برخوردار هستند که به مرور زمان به بهره برداری خواهند رسید.

رضایی تاکید کرد: در این بین نیز مشکلاتی وجود دارد که در تلاش هستیم با رفع آنها به پیشرفت و ادامه کار عملیات راه سازی در منطقه با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

۶.۱ درصد از راه های برون شهری ۶.۷ از راه های شریانی و ترانزیتی و هفت درصد از راه های روستایی کل کشور در استان خوزستان قراردارد.

خوزستان ششمین استان کشور در طول راه های برون شهری (بدون راه های روستایی) و هفتمین استان کشور در میزان طول راه های شریانی و ترانزیتی کشور است.

۹۹۳۱/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان ایرنا بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است