Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:58:27 GMT

بوکان قهرمان فوتسال بانوان آذربایجان‌غربی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۱۱

بوکان قهرمان فوتسال بانوان آذربایجان‌غربی شد

سیاوش شیخ‌آقایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی مسابقات فوتسال بانوان استان «جام عفاف و حجاب» به میزبانی سالن ۲ هزار نفری مهاباد و با حضور چهار تیم ماکو، بوکان، مهاباد و تکاب برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات، تیم فوتسال بانوان بوکان با ۹ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های هیات فوتسال ماکو و مهاباد به ترتیب با ۶ و یک امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با قهرمانی تیم بانوان بوکان، این تیم به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

رقابت‌های مرحله مقدماتی با حضور نمایندگان شمال و جنوب استان به ترتیب در شهرهای ماکو و تکاب برگزار شده بود که از شمال استان تیم های ماکو و مهاباد و از جنوب استان تکاب و بوکان به مرحله نهایی راه یافته بودند.

آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن‌سازی نوجوان و جوان فوتسال در کشور بوده است. 

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال آذربایجان غربی بوکان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ موزه آذربایجان غربی نوروز ۱۴۰۳ میزبان مسافران است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مرتضی صفری افزود: سایت موزه تخت سلیمان تکاب، موزه مردم‌شناسی، باستان‌شناسی و موزه سنگ و کتیبه یا همان سه‌گنبد ارومیه، موزه خوی، موزه مهاباد، موزه نقده، موزه تپه حسنلو نقده و کاخ موزه باغچه‌جوق از جمله موزه‌های تحت اختیار این اداره‌کل هستند که در ایام نوروز باز خواهند بود.
او اضافه کرد: ساعت بازدید از این موزه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ عصر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از این موزه‌ها بازدید داشته باشند.
همچنین طبق اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی موزه کودک ارومیه از ۵ تا ۱۱ فروردین از ساعت ۸ تا ۱۴ و طبق اعلام اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی موزه تاریخ طبیعی ارومیه به‌صورت رایگان پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در در محور تکاب -تخت سلیمان
  • ۹ موزه آذربایجان‌غربی در ایام نوروز دایر است
  • ۹ موزه آذربایجان غربی نوروز ۱۴۰۳ میزبان مسافران است
  • تولید ۲۱ میلیون اصله نهال در نهالستان‌های آذربایجان‌غربی
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان در آذربایجان‌غربی
  • واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶صندوق دار
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • سفر دُرنا‌ها از آذربایجان‌غربی به مقصد سیبری آغاز شد
  • آمادگی ۳ تالاب آذربایجان غربی برای میزبانی از مسافران نوروزی 
  • دوره آموزشی مسئولان مراکز مثبت زندگی جنوب آذربایجان غربی در بوکان