Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:38:30 GMT

همکاری سپاه با کمیته امداد برای ساخت مسکن

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۳۰

همکاری سپاه با کمیته امداد برای ساخت مسکن

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: طی تفاهم‌نامه منعقد شده، امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کمک به ساخت ۸۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را پذیرفته است.

او افزود: از مجموع ۸۵۰ واحد در حال ساخت، ۵۰۰ واحد برای مددجویان فاقد مسکن پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به حادثه سیل امسال و تخریب برخی از منازل مددجویان نیز، گفت: سپاه برای خسارت‌های گسترده خانوار‌های تحت حمایت این نهاد، تعهد ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی دیگر را نیز برعهده‌گرفته است.

الهی راد همچنین هزینه پیش‌بینی‌شده برای ساخت هر واحد مسکونی را به‌طور میانگین ۶۵ تا ۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: هم‌اکنون ۳۵ واحد مسکونی نیز در شهرستان اسفراین در حال ساخت است که تا آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است در خراسان شمالی بالغ‌بر ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سیل ابتدای امسال دچار آسیب شدند.

انتهای پیام/م

دست یاری سپاه به کمیته امداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر