Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ کار سختی برای کسب 3 امتیاز دیگر در بوندس لیگا نخواهد داشت.

طرفداری - از هفته پنجم رقابت های بوندس لیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان کلن خواهد بود. با توجه به برد شالکه مقابل ماینتس در دیدار آغازین هفته، بایرنی ها برای قرار گیری مجدد در رده های بالای جدول به برد در این بازی نیاز مبرم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی تاریخ زمان ورزشگاه داور شنبه؛ ٣٠ شهریور ١٣٩٨ ١٨:٠٠ بە وقت ایران آلیانس آرنا مونیخ پاتریک ایتریش (هامبورگ)

وضعیت کلی دو تیم

بایرن مونیخ هفته گذشته در زمین لایپزیش به تساوی 1-1 دست یافت و در وسط هفته تیم کواچ موفق شد اولین بازی اش در فصل جدید لیگ قهرمانان را با پیروزی 3-0 پشت سربگذارد. بایرن مونیخ پس از اضافه شدن کوتینیو و پریشیچ، بازی های بهتری نسبت به قبل به نمایش گذاشته است. در بازی مقابل ستاره سرخ کواچ سیستم 4-3-3 ابتدایی فصل را برای استفاده بهتر از کوتینیو به 4-2-3-1 تغییر داد و به نظر می رسد در ادامه دوباره با همین سیستم بازی کنند. 

کلن که دوباره فرصت حضور در بوندس لیگا را به دست آورده در هفته های ابتدایی نتایج قابل توجهی کسب نکرده است و با کسب سه امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار گرفته اند. 

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین دو تیم در این بازی بایرن مونیخ کلن لئون گورتسکا کریستین کلمنس داوید آلابا بیرگر ورستراته نکات آماری بازی و اخبار دو تیم لوکاس هرناندز در بازی مقابل ستاره سرخ با مشکل زانو رو به رو شده و احتمالا نتواند برابر کلن به میدان برود. در صورت غیبت او دیویس در پست دفاع چپ بازی می کند.  این بازی نود و یکمین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی بایرن مونیخ 44 برد و کلن 23 برد کسب کرده اند و 23 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.   توماس مولر و ژروم بواتنگ شانس این را دارند تا پس از نیمکت نشینی مقابل ستاره سرخ، دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرند.  بایرنی ها در 13 بازی آخر خود در بوندس لیگا 12 برد کسب کرده اند. در 10 بازی آخر دو تیم مقابل یکدیگر در تمامی رقابت ها، بایرنی ها 9 بار برنده بازی بوده اند.  کلن در 7 بازی آخرش متحمل 6 شکست شده است.   پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی  بایرن مونیخ ٣-١ کلن

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم