Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از گیمر‌ها در انتظار خبر تاریخ عرضه عنوان The Last of Us Part II هستند و طبق اعلام شرکت سونی قرار است شرکت ناتی داگ ۲۴ سپتامبر یک رویداد اختصاصی برای این بازی برگزار کند. ظاهرا این رویداد زمانی نزدیک به سه ساعت خواهد داشت و استودیو ناتی داگ قطعا در این مراسم تاریخ عرضه بازی مذکور را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شایعاتی درباره تاریخ عرضه این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ وجود دارد که با برگزاری رویداد مذکور، این شایعات به طور کلی از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2

یکی از افراد آگاه به تازگی در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که در مراسم مخصوص عنوان The Last of Us Part II احتمالا تاریخ رسمی عرضه بازی اعلام خواهد شد، اما قبل از آن شرکت ناتی داگ قرار است تاریخ در دسترس قرار گرفتن نسخه بتا این بازی را اعلام کند که این نسخه بتا همراه با بخش چند نفره خواهد بود. او همچنین اعلام کرد که بیشتر زمان کنفرانس مطبوعاتی بازی The Last of Us Part II قرار است صرف نمایش بازی شود که این نمایش صرفا برای بخش تک نفره و داستانی بازی خواهد بود و شامل بخش چند نفره نمی‌شود.

در هفته آینده هم قرار است عنوان مذکور، در مراسم Madrid Games حضور داشته باشد که این مراسم از ۳ تا ۶ اکتبر برگزار خواهد شد و علاوه بر عنوان The Last of Us Part II احتمالا عنوان Death Stranding نیز حضور داشته باشد. باید امیدوار بود که این عنوان جدید شرکت ناتی داگ هم مانند بازی‌های قبلی این شرکت بتواند به سرعت بین گیمر‌ها محبوب شود و شرکت ناتی داگ موفقیت دیگری را در حوزه عناوین رایانه‌ای بدست آورد.

انتهای پیام/

عرضه نسخه بتا بازی The Last of Us Part II با بخش چند نفره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره

فنرباحچه و بشیکتاش یکی دیگر از دربی های معروف شهر استانبول را برگزار کردند. 

طرفداری - دو تیم فنرباحچه و بشیکتاش در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم رفتند. 

فنرباحچه در خانه بازی را بهتر شروع کرد. آن ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در ادامه، میزبان دو تعویض اجباری داشت و سویونجو و کرونیچ به جای بکائو و یوکسک به زمین آمدند. در دقیقه 25، داور بازی بعد از بازبینی صحنه خطا روی فرد، موسراتی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. در دقیقه 30، توپ از سمت چپ ارسال شد و باتشوایی با زیرکی گل اول بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

ناراحتی موسراتی بعد از اخراج از زمین به خاطر خطا روی فرد

بشیکتاش نیمه دوم را بهتر شروع کرد. آن ها سعی می کردند به گل مساوی برسند. ولی خط هافبک فنرباحچه به خوبی میانه میدان را کنترل می کرد و مهاجمان بشیکتاش فرصت خوبی به دست نمی آوردند. کم کم فنرباحچه پیشروی کرد و بشیکتاش هم به خاطر یک بازیکن کمتر، نمی توانست ریتم بازی را به نفع خود تغییر دهد. در دقیقه 69، عرفان جان کاهوه چی در سمت راست باکس پنالتی بشیکتاش صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، گل دوم میزبان را زد. بعد از گل، بازی سرد شد چون به نظر می رسید هیچ کدام از دو تیم انگیزه ای برای تغییر نتیجه ندارند. ولی جنک توسون در دقیقه 82، با یک شوت از راه دور زیبا، یکی از گلهای خورده را جبران کرد. بازی در نهایت با برد 2-1 فنرباحچه به پایان رسید. 

اطلاعات بازی فنرباحچه و بشیکتاش روز و تاریخ برگزاری: شنبه 8 اردیبهشت 1403 / 27 آوریل 2024 ساعت: 19:30 به وقت تهران ورزشگاه: شوکرو ساراچ اوعلو (فنرباحچه) تورنمنت: هفته 34 سوپرلیگ ترکیه / فصل 24-2023 داور: ولکان بای آرسلان گلزن فنرباحچه: باتشوایی (30) - کاهوه چی (69) گلزن بشیکتاش: توسون (82) ترکیب ابتدایی فنرباحچه و بشیکتاش فنرباحچه (1-3-2-4): لیواکوویچ | کادی اوعلو، بکائو، جیکو، اوسایی | فرد، یوکسک | کاهوه چی، شیمانسکی، تادیچ | باتشوایی بشیکتاش (1-3-2-4): گونوک | ماسوئاکو، کولی، وورال، اویسال | فرناندز، موسراتی | راشیتسا، موچی، کلچسوی | مولکا نمرات بازیکنان فنرباحچه و بشیکتاش از هو اسکورد

 

 

آمار مسابقه فنرباحچه و بشیکتاش از فوتموب

 

 

جدول سوپرلیگ ترکیه

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فتح خلیج فارس در قرن ۱۶ میلادی مانند فتح خرمشهر دارای اهمیت است
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم