Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خط یک مترو درس عبرتی شد تا برای احداث خط دو از تجربیات آن درس بگیریم.

اصغر برشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دوره اول شورای شهر اصفهان استارت خط یک متروی این کلانشهر زده شد،   اما اجرای آن زمان زیادی طول کشید.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که مدیریت شهری را طی سالیان گذشته زجر می داد فرسایشی شدن خط یک بود زیرا نزدیک به ۱۸ سال زمان نیاز بود تا خط یک به بهره‌برداری کامل برسد، این خط درس عبرتی شد تا برای احداث خط دو از تجربیات خط یک درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه محدودیت‌های موجود و تاریخی بودن شهر اصفهان راهی به جز استفاده از حمل و نقل پاک و روان یا همان مترو، نداریم.

وی با بیان اینکه تجارب گذشته چراغ راه آینده مدیریت شهری برای احداث خطوط مترو است، افزود: امیدوارم با تغییرات ایجاد شده و همت موجود و با یاری دولت خط دو مترو هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

برشان تاکید کرد: این پروژه به تنهایی توسط مدیران شهری و استانی عملیاتی نمی‌شود و انتظار بالایی از دولتمردان برای کمک به تسریع خط دو مترو وجود دارد.

وی با بیان اینکه می توان با تدابیر و حمایت های مالی و استفاده از تجربیات گذشته زمان بهره برداری از خط دو را کوتاهتر کرد، افزود: امیدوارم قبل از چهار یا پنج سال بتوانیم از خط دو بهره‌برداری کنیم و در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات خط سه قطار شهری را نیز عملیاتی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمانی می‌توان تاریخ دقیق برای بهره‌برداری خط دو اعلام کرد که تمام شرایط فراهم باشد در غیر این‌صورت هر بحثی در این خصوص گمانه‌زنی و تقریبی محسوب می‌شود.

کد خبر 390201

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان کلانشهر شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه