Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@10:43:24 GMT

کنترل قیمت بازار لوازم یدکی توسط سامانه ماشین نو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۵۹۸

کنترل قیمت بازار لوازم یدکی توسط سامانه ماشین نو

نوسان قیمت لوازم یدکی خودرو و کمیاب بودن برخی قطعات از جمله مشکلاتی است که تقریبا برای اکثر دارندگان خودروها پیش آمده است. در این مواقع خریداران یا ناچارند قطعات مشابه با برندهای نه چندان آشنا را خریداری کنند و یا برای خریداری لوازم یدکی مورد نظر خود هزینه بیشتری پرداخت کنند. اما سوال این است که آیا راهی برای کنترل قیمت لحظه‌ای بازار لوازم یدکی خودرو و یافتن پایین‌تر قیمت قطعات وجود دارد؟

مزایای سامانه استعلام قیمت لوازم یدکی ماشین نو

فروشگاه ماشین نو یکی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی معتبر است که با تنوع محصولات خود و همکاری مستقیم با تولیدکنندگان توانسته به طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فروشگاه به طور مستقیم با تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو در ارتباط است. از این رو، توانسته قطعات با کیفیت خودرو را بدون واسطه و با قیمتی پایین‌تر به دست خریداران برساند.

افزون بر موارد فوق، یکی از ویژگی‌های شاخص فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو سامانه استعلام قیمت لوازم یدکی است که می‌تواند افراد را از وضعیت لحظه‌ای قیمت قطعات خودرو باخبر کند. تنوع گسترده محصولات ماشین نو سبب شده تا بیشتر لوازم یدکی مورد نیاز خریداران در این فروشگاه موجود باشد.

با این حال، ماشین نو برای لوازم یدکی کمیاب و ناموجود نیز سامانه‌ای در نظر گرفته تا خریداران ابتدا از پایین ترین قیمت لحظه‌ای آن در بازار مطلع شوند و در ادامه در صورت تمایل آن را خریداری کنند. سیستم استعلام قیمت لوازم یدکی ماشین نو شامل تمام لوازم یدکی داخلی و وارداتی و انواع خودروهای ایرانی و خارجی است.

راهنمای استفاده از سامانه استعلام قیمت

برای کنترل قیمت قطعات توسط سامانه استعلام لوازم یدکی خودرو ابتدا باید وارد وب سایت ماشین نو شد.

سپس لوازم یدکی مورد نظر خود را جستجو کرد.

اگر قطعات مورد نظر در این فروشگاه موجود باشد می‌توان با اطمینان از قیمت آن، اقدام به خرید کرد. چراکه تضمین بهترین قیمت یکی از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو است.

وب سایت ماشین نو برای لوازم یدکی ناموجود خود گزینه استعلام قیمت را در نظر گرفته است. در نتیجه اگر قطعه‌ای در این فروشگاه موجود نباشد می‌توان با کلیک بر روی لینک استعلام در پایین تصویر محصول از قیمت لحظه‌ای آن مطلع شد.

این سامانه با دریافت شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی افراد به سرعت بهترین قیمت را در میان تولیدکنندگان مختلف جستجو کرده و از طریق پیامک به آنها اطلاع خواهد داد.

پس از استعلام قیمت، لوازم یدکی مورد نیاز در فروشگاه ماشین نو موجود خواهد شد و می‌توان آن را خریداری و به سرعت درب منزل خود دریافت کرد.

بدین ترتیب بدون نگرانی از نوسان قیمت بازار و محصولات تقلبی، می‌توان در هر لحظه از شبانه روز قیمت بازار لوازم یدکی خودرو را کنترل کرد. گفتنی است که فروشگاه ماشین نو با تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر همکاری می‌کند. لوازم یدکی ایران خودرو، ساپیا و سایر محصولات داخلی و خارجی در این فروشگاه همگی با ضمانت اصالت کالا به مشتریان فروخته می‌شود.

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

از دیگر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی ماشین نو ارسال سریع سفارشات مشتریان است که با پست‌های تیپاکس و چاپار به اقصی نقاط ایران به دست مشتریان می‌رسد. این سفارش‌ها در بیشتر شهرهای ایران طی 24 ساعت و در سایر شهرها نیز بسته به مسافت و چند مسیره بودن تا 72 ساعت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که سفارش‌های مشتریان تهرانی در همان روز خرید ارسال خواهد شد و برای خریدهای بالاتر از 300 هزار تومان نیز ارسال رایگان خواهد بود. همچنین فروشگاه ماشین نو برای اطمینان خاطر خریداران گزینه پرداخت در محل تا سقف یک میلیون تومان را نیز در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ماشین نو به آدرس mashinno.com مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های تارا، دنا، ۲۰۷ و سورن در بازار آزاد نسبت به هفته قبل افزایش پیدا کرد.

به گزارش مشرق، قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت دستخوش تغییراتی شده و برخی از مدل‌های این کارخانه با افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته قبل راهی بازار شده‌اند.

دنا پلاس شش‌دنده ارتقایافته که یکی از مدل‌های گرانقیمت ایرانخودرو به‌حساب می‌آید، ۹۶۰ میلیون تومان یعنی پنج میلیون بیشتر از هفته قبل فروخته می‌شود و همین میزان افزایش قیمت را در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های دنا پلاس اتوماتیک آپشنال و مدل‌های مختلف تارا مشاهده می‌کنیم.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز که امروز ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده، افزایش قیمت دو میلیونی را تجربه می‌کند و امثال ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و ۲۰۷ با موتور TU۳ نیز به همین اندازه گران شده‌اند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳

۸۱۸ میلیون تومان

۸۲۰ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲

۶۳۰ میلیون تومان

۶۳۲ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۹۵۵ میلیون تومان

۹۶۰ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲

۶۶۵ میلیون تومان

۶۶۵ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳

۶۷۳ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۸۰۳ میلیون تومان

۸۰۵ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۹۰ میلیون تومان

۶۹۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲

۸۱۰ میلیون تومان

۸۱۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

۹۷۰ میلیون تومان

۹۷۵ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲

۶۵۸ میلیون تومان

۶۶۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟