Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها قرار است در تورنمنتی چهار جانبه در کشور روسیه شرکت کند. این مسابقات با حضور تیم‌های روسیه، آذربایجان و قزاقستان که هر کدام در سطح جهان جزء ۱۰ تیم برتر دنیا هستند، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌های می‌تواند تیم ملی ما را در راهیابی به مسابقات جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی بسیار کمک کند.

بیشتر بخوانید: حضور تاج و شکوری در تمرین تیم ملی فوتسال ایران

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در رقابت‌های آستاراخان ۱۴ بازیکن اصلی و نام آشنا را با خود به این کشور برده است که می‌توان به نام هایی، چون علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور، محمد رضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، مهدی جاوید، فرهاد توکلی، قدرت بهادری نیز اشاره کرد و همچنین قرار است حسین طیبی و سپهر محمدی دو بازیکن لژیونر کشورمان امروز به اردوی تیم ملی در روسیه اضافه شوند تا ایران را فردا در اولین مسابقه خود با قزاقستان همراهی کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه رسمی خود اواخر مهر ماه باید در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها که در شهر ارومیه برگزار می‌شود، شرکت کند و بعد از پایان آن مسابقات خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که قرار است اسفند ماه در کشور ترکمنستان برگزار شود و ۵ تیم اول آن رقابت‌های جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد

تین نیوز

حمل بار ترانزیت از مبدا روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بنابر اعلام شرکت راه آهن ج.ا.ا و با پیگیری و دیپلماسی حمل و نقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از مبدا روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی