Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:59:55 GMT

خلع ید پیمانکاران کم کار از طرح های عمرانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۰۵۲

خلع ید پیمانکاران کم کار از طرح های عمرانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری با اشاره به مواد قانوی برای خلع ید پیمانکاران کم کار گفت: با خلع ید پیمانکاران کم کار عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در شهرستان شتاب گرفته است.
علیرضا اتابک افزود: طرح‌های عمرانی تاثیرگذاری توسط دولت در زمینه‌های کشاورزی، آبخیزداری، منابع آب، برق و توسعه پایدار روستایی در حال انجام است که با باید از سوی مسئولان اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پتروشیمی دهدشت، طرح آب‌رسانی به شهر‌های چرام، دهدشت، سوق، لنده و روستا‌های این مسیر در استان کهگیلویه و بویراحمد از سد کوثر گچساران، عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در منطقه پادوک و سیمان سپوی دهدشت از مهمترین طرح‌های این شهرستان هستند.
او گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و شتاب بخشی در اجرای این طرح‌ها، شهرستان در مسیر توسعه قرار میگیرد.
اتابک بر تکمیل ورودی‌ها و توسعه المان شهری شهردرای کهگیلویه از سوی شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی تاکید کرد.
فرماندار کهگیلویه توسعه امکانات و خدمات رفاهی در روستا‌ها را لازم دانست و گفت: حفظ و ساختار روستا برای جلوگیری از کاهش مهاجرت باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.
اتابک عنوان کرد: طی سال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات روند مهاجرت از روستا روبه رشدبوده است.
او بدون اشاره به آمار مهاجرت روستائیان افزود: رشد جمعیت روستایی شهرستان صفر درصد است.
فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: افزایش بسته‌های حمایتی، ارائه خدماتی بهداشتی و درمانی، افزایش سرانه تسهیلات و ارائه آموزش‌های سبک زندگی مناسب نقش مهمی در کاهش مهاجرت روستایی خواهد داشت.
اتابک با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: باید همه نهاد‌ها برای خدمات رسانی بهتر در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.
او همچنین گفت: نیاز است همه نهاد‌ها برنامه‌های هفته دفاع مقدس خود را به صورت مستند به فرمانداری ارائه دهند.
اتابک با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: بر اساس مصوبه استانی نباید انشعابات آب، برق و گاز هیچ مدرسه‌ای قطع شود.
کهگیلویه با۱۳۱ هزار نفر جمعت و ۵۰۶ آبادی جز سه شهرستان پرجمعیت استان است.

 

انتهای پیام/ط

خلع پیمانکاران کم کار 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در دهدشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه سرداران و 422 شهید کهگیلویه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری و استانی در شهر دهدشت برگزار شد.

اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت: یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری به برگزار کنندگان کنگره‌های ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این است که نقش موثر در پیوند نسلی در نسل های مختلف انقلاب اسلامی برگزاری اجلاسیه ها و یادواره‌های این شکلی است.

وی افزود: همه نسل های موثر در انقلاب و نسل های پیشین، نسل‌های میانی و نسل های حال حاضر انقلاب در کنار هم بنشینند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

مثنوی ادامه داد: در دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردیم 20 اجلاسیه برگزار شود که امشب دومین اجلاسیه در شهر دهدشت برگزار شد و یاد و خاطره 422 شهید گرانقدر این شهرستان را گرامی داشتیم.

به گزارش تسنیم شهرستان کهگیلویه 412 شهید را تقدیم انقلاب کرده و در حال حاضر تنها والدین کمتر از 50 شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد