Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@17:52:10 GMT

اعلام ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس شبکه یک

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۱۵۲

اعلام ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس شبکه یک

خبرگزاری میزان- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های مختلفی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. تاریخ انتشار: 09:06 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۱۷

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های مختلفی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته برنامه‌های صبح بخیر ایران و سیمای خانواده، ضمن بیان الگو‌های رفتاری شهدا و خانواده هایشان، از مهمانان مختلفی که در جنگ تحمیلی حضور داشتند دعوت بعمل می‌آورند. برنامه ثریا هم در این هفته با حضور کارشناسان، دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس را مرور خواهد کرد. پخش فتوکلیپ‌های مختلف از عملیات‌های غرور آفرین رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها می‌باشد. سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شبکه یک بدین شرح است:

خاک پاک

برنامه‌ای ترکیبی که پخش آن در هفت قسمت از فردا یکشنبه ۳۱ شهریور آغاز می‌شود. خاک پاک برنامه‌ای تولیدی می‌باشد که تاریخ دفاع مقدس را با حضور فرماندهان و رزمندگان و خانواده‌های آن‌ها و از زبان آنان روایت می‌کند. خاک پاک کاری از مرکز بسیج رسانه ملی می‌باشد که از یکشنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۳ و جمعه و شنبه (۵ و ۶ مهر) ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.

متخصصان

این برنامه ساختاری مستند دارد که در شش قسمت از شبکه یک پخش خواهد شد. این برنامه دستاورد‌های دفاع مقدس را در حوزه‌های گوناگون روایت می‌کند. مستند متخصصان از ۳۱ شهریور هر روز ساعت ۱۶ به مدت ۱۵ دقیقه پخش خواهد شد.

مجله حماسه و دفاع

برنامه‌ای ترکیبی است که به معرفی کتاب‌ها در حوزه جنگ و دفاع مقدس می‌پردازد. حامد شکیبانیا تهیه کننده این برنامه است که از ۳۱ شهریور حوالی ساعت ۲ بامداد و به مدت ۵۵ دقیقه پخش خواهد شد.

رزم آهنگ

این برنامه قالبی مستند دارد که در آن به بررسی روند تهیه و ساخت رزم آهنگ "قصه بابا" بعنوان پر مخاطب‌ترین سرود دوران دفاع مقدس پرداخته شده است. در این مستند با مسئول گروه سرود قصه بابا گفتگو و خاطرات آن زمان بیان شده است. قصه بابا دوشنبه اول مهر ساعت ۸:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی

در این هفته دو فیلم سینمایی رادیو آبادام و جاده متروک از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی رادیو آبادان پنج شنبه چهارم مهر حوالی ساعت ۲۴ روی آنتن خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی حمیدرضا هنری و تهیه‌کنندگی علی کلیج می‌باشد. رادیو آبادان ماجرای شهید غلامرضا رهبر، گزارشگر رادیو آبادان است که در روز‌های آغازین محاصره شهر آبادان تصمیم می‌گیرد برای ماندن مردم در شهر گزارش‌های ویژه‌ای بگیرد و این دستخوش ماجرای زندگی او در آن روز‌ها می‌شود. این فیلم روایت مقاومت مردم آبادان در روز‌های آغاز جنگ تحمیلی است. محمد مطیع، شهروز دل افکار، علی سلیمانی، حمید هدایتی، نادر فلاح و پیام دهکردی از بازیگران این فیلم سینمایی می‌باشند.

فیلم سینمایی جاده متروک دیگر سینمایی شبکه یک است که جمعه ۵ مهر پخش می‌شود. این فیلم روایت فیلم ساز جوانی است که درآستانه شرکت فیلمش در چند جشنواره خارجی به او پیشنهاد می‌شود نماآهنگی درباره شهادت پدرش بسازد؛ بنابراین عازم مناطق جنگی می‌شود و... هومن سیدی، حسن عباسی، مجید حاجی زاده، علی منصوری، مجید زارع کار و مسعود عجمی از بازیگران این فیلم می‌باشند. جاده متروک به تهیه کنندگی محمد کاظم سعیدی و کارگردانی علی شاه حاتمی، ساعت ۱۶ جمعه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برنامه های هفته دفاع مقدس شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته هلال احمر ۳۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌ها طبق روال معمول غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های جان باختگان راه امام راحل و انقلاب است.

وی ضمن بیان اینکه فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه هلال احمر میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: جزئیات اقدامات و برنامه‌های هلال احمر طی یک سال گذشته از طریق اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رژه خودرویی برای فردا سه شنبه برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دوره دوازدهم مسابقه استانی دادرس نیز طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

درخشان بابیان اینکه تشریح برنامه‌های هلال احمر در نماز جمعه برای عموم مردم دیگر برنامه مهم است، در ادامه تصریح کرد: در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت سنجش فشار خون نیز دایر خواهد بود.

وی از برگزاری مانور سراسری پناه گیری در مدارس با محوریت خانه‌های هلال برای روز ۲۳ اردیبهشت خبر داد و افزود: هدف از این برنامه توجه دانش آموزان و انتقال آگاهی غیر مستقیم به خانواده‌ها پیرامون روش صحیح پناه گیری هنگام بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انجام طرح نیابت، برگزاری اردوی توان افزایی و مانور بهداشت و درمان و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم تنها بخشی از برنامه‌های مهم هفته هلال را در بر دارد.

کد خبر 6098150

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه