Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:37:08 GMT

پیش بینی باران شدید ۲ روزه در ۷ استان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۹۹۹

پیش بینی باران شدید ۲ روزه در ۷ استان

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش شدید باران طی امروز و فردا در ۷ استان اعلام کرد: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد.

به گزارش مشرق، از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر، ابرناکی، باراش باران و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه علاوه بر تداوم بارش در سواحل شمالی و اردبیل در ارتفاعات البرز و استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رع و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است. در این روز بارش در استان‌های گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: افزایش ۶۰ درصدی بارندگی‌ها در تهران

دوشنبه و سه شنبه بارش پراکنده در استان‌های گیلان و اردبیل ادامه داشته و سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. از چهارشنبه  تا اواخر هفته آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد.

همچنین یکشنبه 31 شهریور و دوشنبه اول مهرماه وزش باد در شرق کشور به ویژه منطقه زابل افزایش می‌یابد و به همین دلیل وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست. دریای خزر نیز اواخر روز شنبه و روز یکشنبه مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن بارندگی بارش باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

به گزارش مهر، امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899690

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور