Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد پشتیبانی از موکب‌های اربعین دفتر آستان قدس رضوی در اصفهان از فعالیت ۱۲ پایگاه پشتیبانی موکب‌های اربعین در ۱۲ نقطه شهر اصفهان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها به مدت ۱۰ روز آماده جذب کمک‌های مردمی هستند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

محمدحسین یزدچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به آغاز فعالیت‌ موکب‌های اربعین، اظهار داشت: همه ساله در آیین راهپیمایی اربعین حسینی موکب‌های بسیاری در مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و همچنین در کشور عراق از نجف تا کربلا برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ستاد پشتیبانی از این موکب‌ها در ایران، اقدام به کمک و همکاری با این موکب‌ها در زمینه تهیه کمک‌های مردمی و ارسال آنها به موکب‌هایی که نیاز دارند، می‌کند.

رئیس ستاد پشتیبانی از موکب‌های اربعین دفتر آستان قدس رضوی در اصفهان با بیان اینکه این دفتر پایگاه‌های پشتیبانی موکب‌های اربعین در سطح شهر را برپا کرده است، گفت: 12 پایگاه پشتیبانی موکب‌های اربعین با هدف جمع‌آوری اقلام مصرفی از جمله برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات و ... و همچنین اقلام غیر نقدی شامل تجهیزات آشپزخانه‌ای و تجهیزات اسکان و دارو و کمک‌های مالی فقط از طریق کارتخوان و شماره بانکی در 12 نقطه شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

خدمات‌رسانی به بیش از 11 زائر اربعین در موکب علی بن موسی الرضا(ع) گلستان در کربلافعالیت 14 مرکز شبانه‌روزی درمانی در استان کرمانشاه؛ مدیران موکب‌ها آموزش سلامت دیدندامام خامنه‌ای خطاب به موکب‌داران: شما کرامت اسلامی و عربی را در رفتار خود نشان دادید/ امام حسین(ع) متعلق به همه مذاهب اسلامی و انسانیت است

وی تصریح کرد: فعالیت پایگاه‌های پشتیبانی از موکب‌های اربعین زیر نظر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان  اصفهان به مدت 10 روز از بیست و نهم شهریور ماه تا هشتم مهر ماه در شهر اصفهان ادامه دارد.

یزدچی ادامه داد: ساعات کاری پایگاه‌های پشتیبانی از 10 صبح تا 23 و در شیفت‌های سه ساعتی آماده جذب و ارسال کمک‌های مردمی به موکب‌های حسینی است.

وی با اشاره به مکان‌های 12 موکب پشتیبانی، اظهار داشت: این پایگاه‌ها در میدان آزادی، میدان جمهوری، میدان بزرگمهر، میدان انقلاب، میدان خوراسگان، میدان قدس، امامزاده زینبیه، میدان ملک‌شهر، چهار راه جهاد، میدان ارتش، چهار راه توحید و سپاهان‌شهر برپا شده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار شناور تانکر «آیمو» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

حاجی رضایی ادامه داد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز پس از اعلام اضطرار به مرکز جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد مصدوم وی را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

کد خبر 6092615

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم