Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل به زادگاه خود یعنی کارولینای جنوبی باز می‌گردد و این گمانه‌زنی‌ را به وجود آورده که بازگشت به سیاست کار بعدی است که انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، الکس مالوی، سخنگوی املاک و مستغلات شهر کیاوا آیلند گفت: نیکی هیلی ۴۷ ساله، سفیر سابق سازمان ملل و فرماندار سابق کارولینای جنوبی که در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پیوستن به دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا دفترش را ترک کرد، روز جمعه قرارداد خرید خانه‌ای در شهر کیاوا آیلند را منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر هیلی ضمن تایید خرید این خانه گفت: خانواده هیلی باید تا زمان فارغ‌التحصیلی پسرشان از دبیرستان در بهار سال آینده بین کارولینای جنوبی و نیویورک تردد داشته باشند.

چانی دنتون، سخنگوی هیلی گفت: کارولینای جنوبی همیشه خانه خانواده هیلی بوده است و آنها از بازگشت به این ایالت و دیدن دوستان و خانواده خود بسیار هیجان‌زده هستند.

هیلی از زمان استعفایش از سمت سفیر آمریکا در سازمان ملل در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در شهر نیویورک زندگی کرده اما محبوبیت بالای خود در کارولینای جنوبی را حفظ کرده است. وی در سال جاری میلادی به شرکت بوئینگ پیوست و به زودی توری را برای ترویج کتاب جدیدش آغاز خواهد کرد؛ اقدامی که در بین افرادی که مسیر رسیدن به کاخ سفید را طی می‌کند، امری رایج است.

میانگین قیمت یک خانه در شهر کیاوا آیلند که به خاطر زمین‌های گلف‌اش معروف است، حدود یک میلیون دلار است.

هنگامی که هیلی استعفای خود از سمت سفیر آمریکا در سازمان ملل را اعلام کرد، اسناد و مدارکی منتشر شد که نشان داد بدهی هیلی در سال ۲۰۱۷ میلادی چیزی بین ۵۲۵ هزار تا یک میلیون دلار بوده است. اوایل سال جاری میلادی گزارشات حاکی از آن بودند که هیلی برای هر سخنرانی که انجام می‌دهد مبلغی حدود ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

نیکی هیلی، یک تازه‌کار در سیاست بین‌المللی که فرماندار سابق کارولینای جنوبی بود، انتخاب غیرمعمولی به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل محسوب می‌شد. وی در دوران تصدی‌اش به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل به پیشبرد تلاش‌های دولت ترامپ برای مبارزه با آنچه که ادعا می‌کرد اقدامات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی توسط این سازمان بین‌المللی بوده، کمک کرد و به تنش‌های آمریکا با متحدان اروپایی‌اش و همچنین با ایران و کره شمالی رسیدگی کرد.

در دوران تصدی هیلی، دولت آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل و آژانس علوم و آموزش سازمان ملل با ادعای این‌که این دو نهاد موضع خصمانه‌ای نسبت به اسرائیل دارند، خارج شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها از اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکمی درباره بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، یک نشریه معتبر انگلیسی زبان از احتمال حکم بازداشت سه مقام ارشد سیاسی رژیم صهیونیستی به اتهام جنایت جنگی در غزه خبر داد.

بر پایه این گزارش، روزنامه تایمز اعلام کرد احتمالاً دیوان کیفری بین‌المللی در حال آماده‌شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله وزیر جنگ، رئیس ستاد کل ارتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشته ممکن است که حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده تصمیمات دیوان لاهه بر تصمیم‌های اسرائیل تأثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه نوشت: نتانیاهو از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان کیفری بین‌المللی به شدت نگران آشفته است.

این روزنامه فاش کرد که نتانیاهو تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6090472

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است