Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان گفت: نمایشگاهی با محوریت نمایش صلح‌نوشته‌های جاده ابریشم همزمان با برگزاری این اجلاس جهانی در دیار هگمتانه دایر می شود.

عباس صوفی افزود: توسعه گردشگری و تحکیم مباحث فرهنگی اهداف اصلی کسب میزبانی نشست‌های جهانی راه ابریشم است.

وی اظهار داشت: همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب شد و میزبان نشست فعالان گردشگران کشورهای مختلف و نیز مجمع گردشگری آسیا بود که تاثیر بسزایی در معرفی این استان در عرصه گردشگری بین‌المللی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: نشست‌های جهانی راه ابریشم با هدف توسعه همکاری‌های فرهنگی بین کشورهای عضو، رونق گردشگری و معرفی هرچه بهتر توانمندی‌ها و جذابیت‌های گردشگری همدان برگزار می‌شود.

صوفی اظهار داشت: بدون تردید برپایی اجلاس جهانی راه ابریشم در همدان به عنوان یک رویداد مهم بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است و تلاش داریم میزبان شایسته‌ای برای میهمانان این کنفرانس باشیم.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: افزون بر این میزبانی، شهرداران آسیا نیز پیشنهاد برگزاری نشست هم‌اندیشی مجمع شهرداران کشورهای آسیایی را ارائه کرده‌اند که استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه رونق صنعت گردشگری موثرترین راهکار در رشد اقتصادی کشور به شمار می رود، گفت: میزبانی‌های بین‌المللی نه تنها به شناساندن ظرفیت‌های گردشگری همدان در عرصه های مختلف کمک شایانی می‌کند بلکه می‌تواند به دروازه طلایی برای ارتقا سطح اقتصادی این استان تبدیل شود.

اجلاس جهانی راه ابریشم یکم تا هفتم مهرماه در همدان برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده رشد اقتصادی صنعت آسیا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ حمیدرضا نظام خواه گفت : اتصال این دو شهر از طریق جاده گردشگری به ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، اداری، توریستی و گردشگری منطقه کمک می کند.

وی افزود: محور گلمکان به گلبهار هشت کیلومتر طول دارد که چهار کیلومتر آن در تعهد شهرداری گلمکان زیرسازی و آسفالت شده و بقیه در تعهد دولت نیازمند توجه ویژه است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلمکان گفت: با اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار عملا این شهر از بن بست خارج می شود.

نظام خواه اظهار کرد: نیاز های عمران شهری گلمکان در دیدار مسئولان بخش با معاونان وزیر راه و شهرسازی، صمت، معاون حقوقی رئیس

جمهور و سازمان شهرداری ها ارائه شده و دستور تامین قیر و تکمیل جاده اخذ شده است. 

گلمکان در ۴۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد