Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:21:28 GMT

پایان تور سوارکاری ایران در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۳۷۹

پایان تور سوارکاری ایران در همدان

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ ۱۰۱ سوارکار در تور پرش با اسب کشور از روز دوشنبه به میزبانی باشگاه اویسینای شهر همدان با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقه‌ها سوارکارانی از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، قزوین، فارس، زنجان و همدان در سه تور کوچک، متوسط، بزرگ و رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور بزرگ سوارکاری ایران رامین شهابی تهران قهرمان شد و علی فرهمند از اصفهان و سجاد کلانتری از تهران دوم و سوم شدند.

در این رقابتها که عصر امروز به پایان رسید ۲۵ سوارکار رقابت کردند.

در تور متوسط جام سوارکاری ایران نیر ۲۳ سوارکار با هم رقابت کردند که در پایان مازیار جمشید خانی تهران اول شد و مجتبی پورشمس از فارس و رضا شکری از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در تور کوچک نیز مسعود برجیان؛ حسین رضایی و مسعود مکاری نژاد هر سه از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اصفهان ایران رقابت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان