Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط ۲ تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه شهرآورد ۹۰ اظهار کرد: هر ۲ تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و اگر استقلال تاکنون در لیگ برتر نتیجه نگرفته است دلیلی بر عملکرد ضعیف این تیم نیست چرا که این تیم بزرگ است و نتایج قبل این ۲ تیم تاثیری بر روی شهرآورد (دربی) پایتخت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که از توانمندی‌های خود استفاده کند برنده این دیدار است.

درخشان درباره برگ برنده شهرآورد پایتخت بیان کرد: به نظرم هافبک‌های ۲ تیم نقش اساسی در این بازی دارند و هر تیمی که هافبک هایش بهتر بازی کنند شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد سرخابی‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: نتیجه دربی ۹۰ را شما پیش‌بینی کنید

تفاوت مربیان خارجی با داخلی ها را باید در شهرآورد ببینیم 

او درباره اینکه کالدرون و استراماچونی سرمربیان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۰ بیان کرد:  این ۲ مربی خارجی اولین شهرآورد سرخابی‌ها را تجربه می‌کنند و همه انتظار ارائه یک بازی خوب از ۲ تیم دارند. به هر حال ما باید تفاوت مربیان خارجی با داخلی‌ها را در شهرآورد ببینیم و امیدوارم این ۲ مربی بتوانند تفکرات  و نحوه فوتبال خود را در زمین مسابقه پیاده کنند و یک دربی جذاب و دیدنی شاهد باشیم که تماشاگران لذت ببرند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از شهرآورد پایتخت دارد، گفت:  زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم تیم ما  یک بر صفر از استقلال عقب بود که در نهایت توانستیم ۲ بر یک این بازی را پیروز شویم. علاوه بر این در یک بازی دیگر توانستیم با نتیجه ۳ برصفر استقلال را شکست بدهیم. به هر حال پیروزی‌ها در شهرآورد بهترین خاطره ام از این بازی هاست و باخت‌ها جزء خاطرات بدم است.  

بازی محتاطانه باعث تساوی در شهرآورد پایتخت می شود 

او درباره اینکه در شهرآورد‌ها توصیه‌ای به ۲ تیم پرسپولیس و استقلال شده است، بیان کرد: فقط حرف و حدیث بوده است و هیچ  کس توصیه‌ای قبل از بازی دربی  به ما نمی‌کرد. هر تیمی دوست دارد این بازی مهم و حیثیتی را پیروز شود و اگر هم بازی سرخابی‌ها مساوی می‌شود به علت اینکه ۲ تیم با احتیاط بازی می‌کنند.  

درخشان درباره کری خوانی اش برای تیم استقلال تصریح کرد: تیم استقلال قابل احترام است و آرزوی موفقیت برای هر ۲ تیم می‌کنم و امیدوارم بازی جذابی به نمایش بگذارند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه شهرآورد پایتخت گفت: به نظرم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک برصفر این بازی را پیروز شود.

بیشتر بخوانید: کالدورن دربی باز‌تر از استراماچونی

انتهای پیام/ 

اظهارات درخشان در خصوص بازی شهرآورد پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال

ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست