Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@23:53:59 GMT

کاهش قیمت رسمی یورو و 12 ارز دیگر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۴۷۸

کاهش قیمت رسمی یورو و 12 ارز دیگر

 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) قیمت ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ ارز افزایش، ۱۰ ارز ثابت و ۱۳ واحد پولی از جمله یورو کاهش یافت.

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۲۵۴ ریال و پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۴۲۴ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۸۹ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۳۱ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۳۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۹۸ ریال، روپیه هند ۵۹۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۰۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۸۱۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۵۴ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۶۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۸۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار نیوزلند ۲۶ هزار و ۲۹۳ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۱۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۱۵ ریال، روبل روسیه ۶۵۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۴۳۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۰۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۲۶ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۱۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۷۲۷ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۸۲۲ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۷۸ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۸۲۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۴۹ ریال، یک هزار وون کره ۳۵ هزار و ۱۸۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۵۸ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۴۲ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۰ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۸۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۶۸۳ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش گذاری شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 118 تومان معامله می‌شود.

ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 88 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 967 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 991 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 196 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 5  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 38  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 118

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 88

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 967

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 991

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 196

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات