Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:10:53 GMT

۱۵۰ برنامه توسط سپاه امام سجاد(ع)در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۵۶۱

۱۵۰ برنامه توسط سپاه امام سجاد(ع)در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، زین العابدین اصل بیگی روز شنبه در جلسه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس بهترین تجربه برای مقاومت در برابر استکبار در شرایط کنونی است و امروز هم می توانیم همانند دوران جنگ تحمیلی هر دشمنی را به زانو در آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس سند افتخار ملی و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد، دفاع مقدس ایستاگی انقلاب و چراغ راه آینده مملکت اسلامی ماست.

این مسئول گفت: ایثار و مقاومت، تبیین آرمان های انقلاب و تقویت همدلی و خودباوری از مولفه های مهم برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.

اصلی بیگی بیان کرد: راه حل اصلی و نسخه شفابخش حل مشکلات کشور، میدان دادن به جوانان در دهه پنجم انقلاب است که می تواند ضمن تقویت اقتدار و عزتمندی ملی، نظام اسلامی را از آوردگاه جنگ اقتصادی سربلند بیرون آورد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین عنوان کرد: ملت ایران به تاسی از قیام عاشورا همواره با اقتدار در برابر ظالمان ایستاده و بخش اعظم قدرت کنونی کشور مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی یادآور شد: باید ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس بیانگر مفاهیم حماسه و ایثار و برجسته سازی دستاوردهای ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم با برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع محرم و هشت سال پایداری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس مدنظر قرار گرفته است.

اصل بیگی گفت: به حول قوه الهی بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در این هفته توسط این ناحیه در شهر های اقبالیه، محمود آباد نمونه، کوهین، طارم، الموت، چوبیندر و اقبالی شرقی توسط حوزه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی گردان های نمونه بسیج را مقابل ستاد لشگر ۱۶ زرهی قزوین را داریم و همچنین رژه موتور سوران بسیجی را در معلم کلایه برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: شرکت بسیجیان و کارکنان سپاه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، فضاسازی شهری، برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس، دیدار با ائمه جمعه با حضور مسئولین، برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های جذاب و فرهنگی در سطح شهرستان قزوین توسط حوزه های مقاومت، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: عطرافشانی قبور شهدا با حضور دانش‌آموزان، برگزاری یادواره شهدای در سطح شهرستان قزوین با استفاده از سخنرانان کشوری «سردار مشیدی، سردار نوعی اقدم و سردار اباذری» دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از سربازان در روز سرباز از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه امام سجاد (ع) است.

کد خبر 4724021

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس مجید زین العابدین اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف مراسم عزاداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود