Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@19:19:30 GMT

اجازه نمی دهیم خط دو مترو دستخوش مشکلات مالی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۶۲۸

اجازه نمی دهیم خط دو مترو دستخوش مشکلات مالی شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسائل مالی خط دو مترو به هر طریق ممکن حل می‌شود تا پروژه دستخوش تاخیر نشود.

امیراحمد زندآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از اقداماتی که باید شهرداری طی سال‌های گذشته انجام می‌داد موضوع مترو بود که امروز خوشبختانه شاهد حرکت رو به جلو و پیشرفت چشمگیر عملیات عمرانی خط دو مترو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر بهره برداری از خط دو مترو در کوتاهترین زمان ممکن، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این خط مردم می توانند از خدمات بهینه حمل و نقل عمومی استفاده و در کاهش آلودگی هوا نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با راه‌اندازی خط دو متروی اصفهان شور و نشاط و سرزندگی به زندگی اجتماعی شهروندان اصفهانی تزریق شده و مردم می‌توانند از این خدمات به خوبی استفاده کنند.

وی سرعت اجرای خط دو متروی اصفهان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با توجه به انجام فعالیت‌ها از دو جبهه کاری، شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم در زمان پیش‌بینی شده باشیم.

زندآور با اشاره به وضعیت مالی پروژه خط دو قطار شهری اصفهان، گفت: برای تامین مالی این خط تا حد امکان از امکانات شهرداری و سپس اوارق مشارکت استفاده شد، مدیریت شهری و شورای شهر در جهت اخذ اوراق مشارکت نهایت تلاش خود را انجام داده و امیدواریم در این مسیر مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و شهرداری اجازه نمی‌دهد خط دو متروی اصفهان به دلیل مسائل مالی دستخوش تاخیر شود و سعی می‌کند به هر نحو ممکن منابع مالی لازم برای تکمیل خط دو مترو را فراهم کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم اکنون خط دو از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارد و در آینده نیز تلاش می‌شود این وضعیت ادامه پیدا کند.   

کد خبر 390202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان خط دو مترو کلانشهر شهرداری اصفهان کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان تابستان سال جاری ۴ بازار میوه در نقاط مختلف شهر اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و به‌منظور دسترسی آسان و کمک به تنظیم بازار میوه و سبزیجات، ایجاد بازارهای میوه و سبزیجات در نقاط مختلف شهر در سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا سال گذشته ۴ بازار میوه در مجموعه شهید کشوری، سپاهان شهر، منطقه ۱۲ و بلوار ایمان در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در جانمایی این بازارها به مسائل ترافیکی توجه شده است تا طعم شیرین این خدمات در کام شهروندان اصفهان ماندگار باشد.

ماه‌آورپور گفت: تا پایان تابستان سال جاری ۴ بازار میوه دیگر در نقاط مختلف شهر اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش‌های خصوصی علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه نیز می‌توانند پیشنهادات خود را به سازمان ارائه کنند.

کد خبر 751531

دیگر خبرها

  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟