Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما – روزنامه‌ی «گاردین» فهرست 100 آلبوم برتر موسیقی قرن 21 را به انتخاب نویسندگان خود در حالی منتشر کرده است که آلبوم «بازگشت به سیاهی» اثر «امی واینهاوس» در رده‌ی نخست قرار دارد.
«بازگشت به سیاهی» در پنجاهمین دوره جایزه گرمی برنده‌ی پنج جایزه شد. ترانه‌ی این اثر را خود «واینهاوس» سروده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر سومین تک‌آهنگ از دومین و آخرین آلبوم استودیویی ایمی واینهاوس با همین نام بود. آلبومِ دیگری از این خواننده با نام «فرانک» در رده 57 این فهرست دیده می‌شود.
 اما اثر «اینه» اثر گروه راک د استروکز در رده دوم و آلبوم «فانتزی پیچیده تیره زیبای من» اثر کانیه وست، رپر مشهور در رده سوم این فهرست قرار دارند.
«پروانه» اثر کندریک لامار و «آوای نقره» اثر ال‌سی‌دی ساوندسیستم نیز به ترتیب چهارمین و پنجمین آلبوم برتر قرن 21 به انتخاب گاردین هستند. آلبوم «بیانسه» به خوانندگی بیانسه هم در میان 10 آلبوم برتر حضور دارد و جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است. نام همسر او، جی‌زی نیز با آلبوم «بلوپرینت» که رتبه سی‌ام را به خود اختصاص داده، در فهرست صدتایی گاردین دیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است

اکبر قنبری در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی، شهری و دستگاه‌های خدمات رسان در محل آموزش و پرورش را گامی ارزشمند در پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات و درخواست‌های همکاران فرهنگی دانست و افزود: در ادامه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه ویژه ای در تجلیل از مقام شامخ معلم خواهیم داشت، تا بتوانیم این جایگاه برجسته را نزد دانش آموزان بیش از گذشته ترسیم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، عملکرد مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در دو سال گذشته را تحولی عظیم دانست و افزود: کسب رتبه برتر در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه برتر در راهیان نور دانش آموزی، افزایش چندین برابری فعالیت‌های فرهنگی، کسب ٢٧ مقام ورزشی تیم‌های ورزشی در سطح استان تهران، راهیابی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور از جمله توفیقات به دست آمده است.

قنبری همچنین به رشد فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش اسلامشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی، چندین مدرسه تخریب و بازسازی شد و در این خصوص ٢۵۰ کلاس درس در دست ساخت است، که ١٠٠ کلاس درس تحویل شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی و بهسازی، زیباسازی مدارس شاهد یک تحول و رشد چشمگیری در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر بوده ایم که این تلاش‌های تحولی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6098711

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا