Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگر زاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده وزش باد در مناطق جنوبی و شرقی این استان شدید و همراه با گرد و خاک خواهد بود.

او ادامه داد: سرعت باد در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی به ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند کاهشی درجه دما در خراسان رضوی، گفت: از فردا به مدت دو روز کاهش دما در این استان پیش بینی شده که در شمال و شرق این استان تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش پیدا می‌کند.

آهنگر زاده افزود: فردا نیز با تقویت جریانات شمالی در نواحی شمالی و شمال غرب خراسان رضوی احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده اند.   انتهای پیام//ف.س   احتمال رگبار پراکنده باران در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد