Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:35:25 GMT

احتمال حذف مکزیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۳۲۸

اگر فیفا دوباره مکزیک را جریمه کند این تیم ممکن است شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، تیم ملی مکزیک و لیگ MX با شعار‌های نژادی مشکل دارد. انریکه بونیا (رییس لیگ مکزیک) و یون د. لوئیسا (رییس فدراسیون فوتبال مکزیک) در نشست خبری اعلام کردند موضوع اصلی جلسه اضطراری ریشه کن کردن شعار‌های نژادی و جنسیتی در ورزشگاه‌هاست قبل از این که شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

د. لوئیسا پیام فیفا را در رابطه با قانون جدید در این زمینه تایید کرد. مکزیک تاکنون با ۱۴ جریمه روبرو شده است و می‌تواند در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ امتیاز از دست دهد که این موضوع ممکن است حضور این کشور را در این بازی‌ها را به خطر اندازد.

مکزیک تا سال ۲۰۲۰ فرصت دارد برای ورزشگاه‌هایی که میزبان بازی‌های ملی هستند راه حلی پیدا کند. اگر این اتفاق رخ ندهد و با توجه به سابقه‌ای که داشته دوباره با محرومیت روبرو خواهد شد. این تیم برای تکرار نشدن دوباره محرومیت‌ها می‌خواهد از دیدار برابر پاناما بهره ببرد. اگر پاسخ مثبت نگرفت ورزشگاه میزبان دیدار‌های مرحله مقدماتی را تغییر خواهد داد یا این که بازی‌ها را پشت در‌های بسته برگزار خواهد کرد.

لیگ MX نیز به دنبال ریشه کن کردن نژادپرستی است. این لیگ نمی‌خواهد دوباره تیم‌ها با محرومیت روبرو شوند و دوست دارد در همه ورزشگاه‌ها محیطی خانوادگی به وجود آید. مکزیک در چهار هفته پیش رو وضعیت ورزشگاه‌ها را بررسی خواهد کرد و جریمه‌هایی سنگین برای باشگاه‌ها و هواداران در نظر گرفته است. اگر شعار علیه حریف سر داده شود ابتدا به عنوان یک هشدار تلقی می‌شود. اگر تکرار شود داور بازی را متوقف خواهد کرد و بازیکنان را به رختکن می‌فرستد و سپس می‌تواند بازی را لغو کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس تابناک ورزشی مکزیک فیفا مقدماتی جام جهانی پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال