Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر انتظار خیر درباره میزان فروش بلیت داربی تا این لحظه اظهار کرد: طی چهار روز که سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی فعال بوده تا این لحظه ۴۷ و هزار و ۵۰۰ بلیت برای داربی فروخته شده که از این میزان هواداران پرسپولیس با خرید ۲۴ و هزار و ۵۰۰ بلیت از هواداران استقلال (که تا این لحظه ۲۳ هزار بلیت تهیه کرده‌اند) جلوتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای داربی در مجموع ۵۷ هزار بلیت فروخته خواهد شد و هواداران تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه فرصت دارند نسبت به تهیه بلیت داربی اقدام کنند. البته اگر امروز این میزان بلیت به فروش برسد سامانه بلیت فروشی بسته خواهد شد و دیگر بلیت فروشی نخواهیم داشت. به هواداران هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ بلیت فروخته خواهد شد، بنابراین در صورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی برای هر تیم سامانه بلیت فروشی برای آن تیم بسته خواهد شد.

انتظار خیر اضافه کرد: به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه هواداران شهرستانی توصیه اکید می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی امکان فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی وجود ندارد و کسانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نکنند از جلوی درب ورزشگاه اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد. ضمن این که هواداران دو تیم حتما کارت ملی و پرینت بلیت خود را برای ورود به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که درب ورزشگاه آزادی فردا از چه زمانی باز خواهد شد، اظهار کرد: این که هواداران از چه ساعتی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما آن چه به ما اعلام کردند تا این لحظه، ۸ صبح است.

مدیر سامانه بلیت فروشی الکترونیکی در پایان گفت: کسانی که برای این بازی و بازی‌های قبل اقدام به تهیه بلیت کردند و متاسفانه موفق به خرید بلیت نشدند نگرانی برای بارگشت پول خود نداشته باشند. البته قرار بود در بازی‌های قبلی پول هواداران تا ۴۸ ساعت به حساب آنها واریز شود که متاسفانه در این زمینه تا حدودی کوتاهی شده است. به هر صورت ما فهرست کسانی که پول اضافی پرداخت کردند یا موفق به تهیه بلیت بعد از واریز پول نشدند، در سامانه داریم و بزودی پول‌ها به حساب خریداران واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داربی پرسپولیس پرسپولیس و استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران