Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@07:09:09 GMT

مطمئنم استقلال دربی را می‌برد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۰۰۱

مطمئنم استقلال دربی را می‌برد

سرمربی سابق استقلال به بازیکنان این تیم توصیه کرد از توان خود برای کسب 3 امتیاز در دربی استفاده کنند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی 90 اظهار داشت: استقلال می‌تواند در دربی پیروز را به دست بیاورد. هواداران نگران دربی نباشند زیرا دربی یک شرایط خاص را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سه هفته اخیر اشتباهات داوری خیلی به ضرر استقلال بوده و نمی‌دانم چرا این اتفاق فقط برای استقلال می‌افتد و تیم‌های دیگر دچار اشتباهات داوری نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برد دربی برای استقلال اندازه یک جام می‌ارزد

مظلومی افزود: دربی یک بازی خاص است که تک تک دقایق آن تاثیرگذار است و مطمئن هستم استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند در دربی به پیروزی برسد.

سرمربی سابق استقلال در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به بازیکنان دارد، گفت: توصیه خاصی به آنها ندارم. آنها بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای هستند که خودشان می‌دانند در مواقع حساس و مهم چگونه تصمیم‌گیری کنند.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن پرویز مظلومی استقلال دربی90 پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق