Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه هر دو حزب آمریکا (دموکرات و جمهوری‌خواه) از برنامه دولت برای مهار خودکشی در بین کهنه‌سربازان آمریکایی حمایت کرده‌اند، نوشت: طبق آمار‌ها بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از ۶ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی خودکشی کردند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: طبق داده‌های آماری که دیروز (شنبه) از سوی اداره امور کهنه‌سربازان آمریکا منتشر شد، میزان مرگ ناشی از خودکشی در میان کهنه‌سربازان تقریباً یک و نیم برابر میزان بقیه جمعیت آمریکا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارها، بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از شش هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کرده‌اند. طبق آمار‌ها، همچنین میزان خودکشی از سال ۲۰۱۴ تقریبا ۲۰ نفر در هر روز بوده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش خودکشی نظامیان آمریکایی، پایگاه هوایی را به تعطیلی کشاند

روایت زندگی کهنه‌سربازان آمریکایی/ مأموریت‌هایی که پایان آنها خودکشی بود

در ماه مارس (اسفند-فروردین)، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، یک فرمان اجرایی برای کاهش میزان خودکشی با کمک سایر آژانس‌های فدرال- مانند وزارت کشاورزی در مناطق روستایی- صادر کرد تا وارد عمل شوند و به دولت‌های محلی، گروه‌های کهنه سربازان و سازمان‌های خدمات اجتماعی برای وارد عمل شدن فراخوان داد.

این برنامه با نام «متصل باشید» نشان‌دهنده یک لحظه نادر و آرام از همکاری دو حزبی میان دموکرات‌های کنگره- که بسیار منتقد سیاست رئیس جمهور هستند- و دولت ترامپ است.

با تشخیص کهنه سربازانی که با انواع مشکلات منجر به خودکشی، مواجه هستند، این برنامه می‌تواند آن‌ها را به خدماتی که نیاز دارند، متصل کند و به آن‌ها در خدماتی مانند درمان، مراقبت‌های بهداشتی و نگهداری از حیوانات آن‌ها در زمانی که برای درمان سوء مصرف مواد مخدر رفته‌اند، کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • لوران کانته فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم