Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@23:32:08 GMT

اظهارات درخشان در خصوص بازی شهرآورد پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۸۴۳

اظهارات درخشان در خصوص بازی شهرآورد پایتخت

به گزارش وانانیوز، 

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط ۲ تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه شهرآورد ۹۰ اظهار کرد: هر ۲ تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و اگر استقلال تاکنون در لیگ برتر نتیجه نگرفته است دلیلی بر عملکرد ضعیف این تیم نیست چرا که این تیم بزرگ است و نتایج قبل این ۲ تیم تاثیری بر روی شهرآورد (دربی) پایتخت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که از توانمندی‌های خود استفاده کند برنده این دیدار است.

درخشان درباره برگ برنده شهرآورد پایتخت بیان کرد: به نظرم هافبک‌های ۲ تیم نقش اساسی در این بازی دارند و هر تیمی که هافبک هایش بهتر بازی کنند شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد سرخابی‌ها دارد.

 

تفاوت مربیان خارجی با داخلی ها را باید در شهرآورد ببینیم 

او درباره اینکه کالدرون و استراماچونی سرمربیان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۰ بیان کرد:  این ۲ مربی خارجی اولین شهرآورد سرخابی‌ها را تجربه می‌کنند و همه انتظار ارائه یک بازی خوب از ۲ تیم دارند. به هر حال ما باید تفاوت مربیان خارجی با داخلی‌ها را در شهرآورد ببینیم و امیدوارم این ۲ مربی بتوانند تفکرات  و نحوه فوتبال خود را در زمین مسابقه پیاده کنند و یک دربی جذاب و دیدنی شاهد باشیم که تماشاگران لذت ببرند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از شهرآورد پایتخت دارد، گفت:  زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم تیم ما  یک بر صفر از استقلال عقب بود که در نهایت توانستیم ۲ بر یک این بازی را پیروز شویم. علاوه بر این در یک بازی دیگر توانستیم با نتیجه ۳ برصفر استقلال را شکست بدهیم. به هر حال پیروزی‌ها در شهرآورد بهترین خاطره ام از این بازی هاست و باخت‌ها جزء خاطرات بدم است.  

بازی محتاطانه باعث تساوی در شهرآورد پایتخت می شود 

او درباره اینکه در شهرآورد‌ها توصیه‌ای به ۲ تیم پرسپولیس و استقلال شده است، بیان کرد: فقط حرف و حدیث بوده است و هیچ  کس توصیه‌ای قبل از بازی دربی  به ما نمی‌کرد. هر تیمی دوست دارد این بازی مهم و حیثیتی را پیروز شود و اگر هم بازی سرخابی‌ها مساوی می‌شود به علت اینکه ۲ تیم با احتیاط بازی می‌کنند.  

درخشان درباره کری خوانی اش برای تیم استقلال تصریح کرد: تیم استقلال قابل احترام است و آرزوی موفقیت برای هر ۲ تیم می‌کنم و امیدوارم بازی جذابی به نمایش بگذارند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه شهرآورد پایتخت گفت: به نظرم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک برصفر این بازی را پیروز شود.

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش: فردین یوسفی زننده گل حساس ذوب‌آهن به آلومینیوم زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیم محمد ربیعی در هفته بیست و چهارم لیگ بود. هافبک دفاعی جوان ذوب‌آهن در ۲۳ سالگی بازیکن پخته‌ای نشان می‌دهد و اینطور که می‌گوید برای موفقیت ذوب‌آهن و رسیدن به پیراهن تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.

یوسفی بعد از پیروزی روحیه بخش ذوب‌آهن از شرایط این تیم در لیگ و اهدافش با روزنامه همشهری گفت‌وگو کرد.

*بعد از شکست تراکتور مقابل آلومینیوم هم به پیروزی رسیدید. به نظر می‌رسد ذوب‌آهن با این برد رفته رفته از بحران عبور کرده است.

بازی خیلی خوبی بود و با تاکید کادر فنی برای ۳امتیاز رفته بودیم که خدا را شکر موفق به کسب پیروزی شدیم. تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم اگر بازی‌ها را دنبال کرده باشید خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و نشد نتایج نیم‌فصل اول را بگیریم البته با تلاش تمام بازیکنان به دنبال رتبه خوب در پایان فصل هستیم.

*بدون اینکه دروازه‌ را نگاه کنی توپ را به گل تبدیل کردی. در آن لحظه تصور این را داشتی که توپ گل می‌شود؟

زمانیکه با تصمیم آقای ربیعی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم کل فکرم این بود که وقتی وارد زمین شدم گل بزنم و روی این موضوع خیلی تمرکز داشتم و می‌دانستم گل می‌زنم. اینطور بگویم که این گل کار خدا و زحمت هم‌تیمی‌ها بود.

*بعد از گل از ته دل فریاد کشیدی. به نظر می‌رسید فشار زیادی را تحمل می‌کردی؟

در فولادشهر مقابل آلومینیوم بازی خوبی انجام می‌دادیم ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شد همین موضوع باعث فشار زیادی روی تیم ما شده بود اما وقتی در دقیقه ۹۲ موفق به زدن گل اول ذوب‌آهن شدم، با فریاد خودم را خالی کردم چون بازی خیلی سخت شده بود.

*نیم‌فصل ذوب‌آهن را در بین ۳تیم برتر لیگ می‌دیدی اما شرایط برای این تیم عوض شد. حالا چه جایگاهی برای ذوب‌آهن در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

کل هدف ذوب‌آهن این بود که جزو ۳ تیم برتر لیگ باشد اما در نیم‌فصل دوم بدشانس بودیم، هم توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد هم از نظر داوری در ۲ بازی شمس‌آذر و استقلال خوزستان با نظر کارشناسان باید ۲ پنالتی برای تیم ما گرفته می‌شد، اگر پنالتی‌ها گرفته می‌شد می‌توانستیم در آن ۲ بازی به پیروزی برسیم. ۲ بازی هم که ۲ بر صفر جلو بودیم با بدشانسی مساوی کردیم.

*باتوجه به پروژه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی امید داری به تیم ملی برسی؟

بازی در تیم ملی آرزوی هرفوتبالیستی است. من هم این توانایی را در خودم می‌بینم و امیدوارم به تیم ملی برسم.

*نیم‌فصل اول هم عملکرد خوبی داشتی. آیا در بین فصل پیشنهاد جدید داشتی؟

بله پیشنهاد داشتم و به باشگاه ذوب‌آهن هم نامه زده بودند اما بیشتر دوست داشتم در خدمت ذوب‌آهن باشم و کنار آقای ربیعی کار کنم.

*کدام تیم را شانس اصلی قهرمانی می‌بینی؟

به نظر من ۳تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند اما شانس استقلال و پرسپولیس بیشتر است.

*جام حذفی به مصاف تراکتوری می‌رود که به تازگی شکست سنگینی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد و بدون شک تراکتوری‌ها به دنبال جبران آن شکست سنگین هستند.

این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام‌حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.

کد خبر 847210 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟