Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در سن 31 سالگی کفش‌هایش را آویخت و اعلام بازنشستگی کرد.
به گزارش آریا، این هافبک برزیلی که بین سال‌های 2007 تا 2015 عضو تیم فوتبال منچستریونایتد بود، در 181 بازی در رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفت و 9 گل هم به ثمر رساند.
اندرسون در زمان حضورش در منچستریونایتد 4قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام اتحادیه، 2 قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برزیلی که در سال 2014 در مقطع کوتاهی به طور قرضی برای فیورنتینا بازی کرد در سال 2015 از منچستریونایتد جدا و به تیم اینترناسیونال برزیل پیوست و تا سال 2018 در این تیم عضویت داشت و در سال 2017 هم به طور قرضی برای تیم کوریتیبا برزیل بازی کرد. آخرین تیم باشگاهی اندرسون هم تیم آدانا دمیراسپور ترکیه بود که در بین سال‌های 2018 تا 2019 در 14 بازی برای این تیم به میدان رفت. رئیس باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرده اندرسون در این باشگاه باقی می‌ماند و در پستی دیگر با آنها همکاری خواهد کرد. باشگاه آدانا دمیراسپور یک بازی خداحافظی برای اندرسون در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) ترتیب داده که این تیم قرار است به مصاف بشیکتاش برود. در کارنامه حرفه‌ای اندرسون 8 بازی ملی با پیراهن برزیل هم دیده می‌شود. او در سال 2008 موفق به کسب جایزه «پسر طلایی اروپا» هم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اندرسون هافبک سابق منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند