Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی با اشاره به نقش بانوان در جامعه گفت: امروز بالندگی های خود را مدیون مشارکت بانوان در تمامی عرصه ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد گفت: یزد بالندگی امروز خود را مدیون مشارکت زنان در تمامی عرصه دارد و تمامی افتخارات یزد به نوعی متاثر از نقش آفرینی زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: اگر می بالیم که بیش از دو دهه صدر نشینی کنکور را داریم بخش عمده آن به واسطه مدیریت بانوان در خانواده است و موفقیت های دیگر ما نیز متاثر از نقش خانواده بوده است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه های مختلفی از جمله سند در جهت تحکیم خانواده در استان قدم برداریم.

 

طالبی گفت: ما انکار نمی کنیم که با چالش های متعددی در زمینه بانوان روبرو هستیم اما سعی کرده ایم این چالش های را حل کنیم.

 

استاندار یزد تصریح کرد: ما جهش خوبی در رتبه استان در مدیریت زنان داشتیم که امیدواریم این رتبه در استان تقویت شود.

 

وی افزود: در بحث اشتغال استان یزد یکی از استان ها با بالاترین نرخ بیکاری برای زنان است که شاید دلیل این بالا رفتن ناشسی از بیکاری زنان ما است که عمده دلیل آن وجود فرصت های شغلی مغایر با تحصیلات و ویژگی های زنان در استان است که سعی داریم آن را اصلاح کنیم و به سمت اقتصاد دانش بنیان، استارت آپ ها حرکت کنیم.

 

طالبی خاطرنشان کرد: ما فرصت های شغلی زیادی داریم که نیروهای استانی تمایل به حضور در آنها ندارند و مغایر با تحصیل آنها است که همین دلیلی برای مهاجرت به استان بوده است.

 

استاندار یزد بیان کرد: امیدواریم آمار بیکاری ما در یک سال و نیم آینده به نرخ تک رقمی برسیم.

 

وی ادامه داد: ما در شهرستان های صنعتی به واسطه صنایعی که وجود دارد و مهاجر پذیر هستند با پدیده نرخ زیاد بیکاری بانوان هستیم اما در سطح استان این امر ناچیز است.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه اربعین حسینی ماه محرم کانون های مساجد نماز جمعه هفته دفاع مقدس شبستان یزد استاندار یزد توانمندی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم

پرسپولیسی‌ها نسبت به طرح شکایت علیه هواداران سپاهان اقدام خواهند کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم‌آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به هواداران زن، اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه‌، آمده است:

باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند. گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.



این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند