Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:48:56 GMT

پروژه کمربند شمالی کرج ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۸۱۴

پروژه کمربند شمالی کرج ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه انتظار می رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: اکنون پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر - شهر جدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر شنبه در بازدید سرزده از پروژه امتداد آزادراه همت تا کرج و کمربند شمالی کرج، با اشاره به روند پیشرفت پروژه های راه سازی استان، اظهار کرد:  ایجاد امکان لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان ها یکی از ماموریت های اصلی استانداران است.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه همت به طول ۱۵ کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که ظرف سه ماه اخیر برای به ثمر رسیدن آن اقدامات قابل توجهی بواسطه حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه، صورت گرفت.

استاندار البرز با بیان اینکه انتظار می رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: اکنون پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر- شهر جدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

شهبازی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد – طالقان نیز گفت: بهره برداری از این پروژه نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تامین ایمنی راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.

وی به پروژه کمربند شمالی کرج به عنوان مکمل ادامه پروژه همت اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

کد خبر 4724313

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران راه و شهرسازی شهرداری کرج استاندار البرز استان البرز شهرستان کرج طالقان اداره کل راه و شهرسازی البرز اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید