Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:48:02 GMT

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۹۷۶

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: همزمان با اجرای مراسم رژه نیرو‌های مسلح شهر بندرعباس از ساعت پنج صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

او افزود:محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهر بندرعباس در بلوار ساحلی حد فاصل خیابان صمدو تا میدان لارک و طول بلوار شهید چمران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت:مسیر‌های جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم بوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی است.

سرهنگ مجید صالح پور گفت: هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

او از شهروندان خواست شب امشب از پارک خودرو در مسیر یادشده خودداری کنند و وسیله نقیله خود را در پارکینگ منازل و خارج از محدوده مراسم پارک کنند.

انتهای پیام/ر

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی دربندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران