Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین‌محمدی با انتقاد از عملکرد سرمربی ایتالیایی استقلال بیان کرد که دیدار روز یکشنبه این تیم برابر پرسپولیس می‌تواند آخرین فرصت این مربی باشد.

به گزارش ایسنا، نودمین داربی پایتخت فردا (یکشنبه) در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود که آبی‌های پایتخت وضعیت خوبی با آندره‌آ استراماچونی ندارند و در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت این باشگاه درباره وضعیت آبی‌ها گفت: وضعیت دو تیم معمولا ربطی به جدول ندارد و تیمی که پایین‌تر بوده انگیزه بیشتری برای این دیدار دارد. وضعیت پرسپولیس چه از لحاظ جدولی و چه از لحاظ مهره از استقلال بهتر است اما این دیدار قابل پیش‌بینی نیست و تیمی برنده خواهد شد که بازیکنانش تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند.

او درباره نتایج ضعیف استراماچونی با استقلال تصریح کرد: داربی می‌تواند آخرین فرصت استراماچونی باشد. البته من ندیدم بعد از داربی مربی را اخراج کنند اما اگر او می‌خواهد خودش را اثبات کند، وقتش این بازی است. در سه دیدار قبلی عملکرد فنی خوبی را از استقلال این مربی ایتالیایی ندیدیم و همین باعث می‌شود که هواداران از عملکرد او ناامید باشند و از نتیجه داربی بترسند.

هافبک پیشین استقلال درباره غیبت اسماعیلی و جاشنین او در این دیدار عنوان کرد: نبض خط هافبک استقلال در دستان اسماعیلی و کریمی بود که حالا با غیبت این بازیکن، خط هافبک استقلال لنگ می‌زند و تاثیر غیبتش را آبی‌ها خواند دید. با توجه به رویکرد پرسپولیس در این دیدار، به نظرم ریگی بهترین گزینه برای جانشینی اسماعیلی است زیرا هم خصوصیات تدافعی دارد و هم می‌تواند به خوبی توپ را نگه دارد.

دین‌محمدی در پایان درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره‌اش از داربی گفت: اردوی استقلال پیش از داربی در هتل المپیک بود و هواداران از پنج صبح مقابل این هتل جمع شدند و شروع کردند به نواختن بوق و شیپور. من از همان پنج صبح بیدار شدم و نتوانستم خوب بخوابم و در زمین هم خیلی بد بازی کردم و کیفیت مورد نظر را نداشتم و همین باعث شد تلخ‌ترین خاطره‌ام از داربی رقم بخورد. در آن زمان کل‌کل‌ها و کری‌ها بیشتر بود و مردم خیلی زیادتر از الآن دو تیم را دوست داشتند. خاطره شیرینم هم روزی است که بعد از پاس گل من به اکبرپور که بازی را بردیم، کلی از من قدردانی شد و محبوبیتم چند برابر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان