Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا بردبار در جلسه شورای معاونین گفت: من وامدار مردم هستم و لذا بنا به درخواست فرماندار در خدمت مجموعه شهرداری و مردم هستم و به عنوان یک سرپرست در راستای خدمت به مردم به کار خود ادامه خواهم داد. وی افزود:طبق قانون، سرپرستی بنده قانونی است و به کار خود ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم کسی در مجموعه داخل شهرداری سمپاشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردبار اظهار کرد: همچنان خط قرمز بنده قانون است و با متخلف برخورد خواهم کرد و دست همکاری مجدد به همکاران برای خدمت به مردم دراز می کنم ،هرچند ما در راستای خدمت به مردم شرمنده هستیم اما سعی بر این است که با همدلی و با تلاش مشکلات مردم را حل کنیم. ۶ اکیپ لکه گیری همزمان در همه مناطق شهر فعال هستند وی تصریح کرد: در این مدت کوتاه فارغ از حوزه‌های ،جغرافیایی، محلی و حوزه‌ای سعی بر این بود نیازمندی های واقعی مردم را شناسایی کنیم که در این راستا ۶ اکیپ لکه گیری همزمان در همه مناطق شهر فعال بودند که از مدیران مناطق شهری خواهشمندیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیرسازی ها را آماده کنند تا پخش آسفالت را شروع کنیم . سرپرست شهرداری خرم آباد افزود: در حوزه شهرسازی طرح تفصیلی که سال ها نیاز واقعی مردم است و ابتر مانده را به سرانجام خواهیم رساند و برنامه سطح بندی و تراکم در حوزه شهرسازی را فعال که به وضعیت اقتصادی مردم و درآمدهای شهرداری کمک شایانی خواهد کرد. وی در ادامه بیان کرد: یکی از حوزه های شهرسازی حوزه آموزش است که باید فعال شود در بحث آموزش کارکنان مرتبط با آموزش شهری، دبیرخانه، ماده ۱۰۰، اداره نظارت بر صدور پروانه، قانون تملک آپارتمان نشینی در حوزه آموزش هستند که باید فعال شوند ۸۲ میلیارد تومان در محل اعتبارات ستاد حوادث شهرداری وجود دارد وی با اشاره به حوزه عمرانی گفت: در بخش ذیحسابی پروژه های عمرانی مربوط به ستاد حوادث وجود دارند که در این راستا ۸۲ میلیارد تومان در محل اعتبارات ستاد حوادث شهرداری وجود دارد که ۴۱% در حوزه ذیحسابی پول آماده شده است و باید صرف پروژه هایی که قبلا آماده بودند مثل ترمیم دیواره های ساحلی که حدود ۲۰کیلومتر است، افزایش دیواره های وجود دارد لذا از شهرداران مناطق در کوتاه‌ترین زمان ممکن می خواهیم که این مشکل را رفع کنند . وی گفت :موضوع لایروبی مد نظر مدیران مناطق باشد که تا قبل از بارندگی ها لایروبی صورت بگیرد و هیچ منطقه وجود نداشته باشد که زیرسازی منطقه آن برای آسفالت آماده نباشد که اگر این اتفاق رخ دهد با مدیر منطقه برخورد خواهد شد . وی بیان کرد: سه پل مازیار، اناری و کمالوند در شهر خرم آباد مشکل آنها برطرف نشده که اعتباری برای هر یک از این سه پل به میزان ۵ میلیارد تومان جذب شده لذا تا پایان سال قطعا اجرا نخواهند شد و برای مدیریت آنها باید هدایت آب های سطحی و رمپ ها را انجام دهیم.ـــ ۴۶ کد خبر 1301866

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری ها شوراهای شهر حقوق شهروندی شهروند استان لرستان ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ دربی ایران و آمریکا عربستان آرامکو باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تحریم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم