Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:00:05 GMT

شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان منزل در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۹۰۷

شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره سارقان منزل در همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سالجاری و با توجه به سریالی بودن سرقت ها با شیوه و شگرد مشابه، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی همچنین بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته محل های سرقت، تصویر سارقان در یکی از صحنه ها به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی بیان کرد: طی بررسی های بیشتر مشخص شد سارقان حرفه ای در یکی از مناطق حاشیه شهر منزلی را اجاره کرده و با یک دستگاه خودرو سواری سوناتا سفید رنگ وارد شهر همدان شده اند.

وی افزود: در یک عملیات غافلگیرانه ۵ سارق در این خصوص دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی و تخصصی به ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان اعتراف و اظهار داشتند قرار بوده در همدان چند سرقت منزل دیگر نیز انجام دهند که دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با توجه به شگرد سارقان با  شیوه و شگردهای مشابه در سایر استان ها هماهنگی لازم برای تحویل سارقان به پلیس آگاهی استان های همجوار انجام شده است.

کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان همچنین از کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتالی به همراه متعلقات مربوطه در استان همدان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی در یکی از شهرک های صنعتی شهر همدان اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کرده پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اعزام ماموران به محل با همکاری کارشناسان شرکت برق، ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، یک دستگاه وای فای و سیم کارت مربوطه و ۶ دستگاه هاپ سوئیچ کشف و جمع آوری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که ارزش کالای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 4724400

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگيري سارق رضا زارعی فرماندهی انتظامی همدان اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر