Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@15:35:31 GMT

کاغذ ۱۵ درصد ارزان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۹۶۱

کاغذ ۱۵ درصد ارزان شد

خبرگزاری میزان- رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ گفت: اگر دولت حمایت خود را با رفع موانع پیش روی تجارت بردارد و اجازه فعالیت به تجار خوش نام و شناخته شده را به عنوان رویکرد اصلی در دستور کار قرار دهد قطعا بازار کاغذ در شرایط مطلوبی قرار می‌گیرد و به ثبات نزدیک می‌شود. تاریخ انتشار: 14:10 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۴۴۰

سید حسن میرباقری رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون قیمت کاغذ گفت: قیمت کاغذ حدود ۱۵ درصد کاهش یافته، این روند نزولی با توجه به شرایط مهر ماه و بازه زمانی خاص آن قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین راستا ادامه داد: هم اکنون کاغذ با ارز نیمایی وارد می‌شود و با توزیع آن در سطح بازار، زمینه کاهش قیمت کاغذ تحریر و روزنامه سرعت پیدا کرده است.

رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ افزود: در طی ماه‌های اخیر نشست‌های وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار برای کاهش قیمت کاغذ با بخش خصوصی و واردکنندگان کاغذ کارساز بوده و به روند نزولی قیمت کاغذ منجرشده است.

میر باقری تاکید کرد: کاهش موانع و بررسی چالش‌هایی که بر سر راه واردات کاغذ بود نقش مهمی را در نوسانات قیمت بازار داشت، اما بررسی‌ها و جلسات متعدد با محوریت رفع موانع در بخش ارز نیمایی و ارز حاصله از صادرات که از سرمایه گذار بخش خصوصی وارد چرخه بارزگانی می‌شود، دو عامل مهم و تاثیر گذار بر بازار کاغذ بوده همچنین تسهیل در ثبت سفارش و دادن مجوز همچنین تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی رویکرد مهم و قابل توجهی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت حمایت خود را با رفع موانع پیش روی تجارت بردارد و اجازه فعالیت به تجار خوش نام و شناخته شده را به عنوان رویکرد اصلی در دستور کار قرار دهد قطعا بازار کاغذ در شرایط مطلوبی قرار می‌گیرد و به ثبات نزدیک می‌شود.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاغذ بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت مدل‌های مختلف فیدلیتی تغییر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز با افت ۱۵ میلیونی به ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۲۵ میلیونی ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شد که کاهش ۲۵ میلیونی در یک هفته اخیر داشت.

فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورد که رشد ۹۰ میلیونی در یک هفته اخیر داشته است؛ و قیمت فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شد که در هفت روز اخیر رشد ۱۰۰ میلیونی داشته است.

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان بوده است. قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان بوده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع فیدلیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین سواری داخلی چند؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • توقف بازار مسکن در فروردین
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره